Terug

Oplichterij

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: AFE Benelux

13/02/2022

Eind oktober kwam een verkoopster naar mijn huis met verhaal dat AFE BENELUX een nieuwe campagne opstart en opzoek is naar zelfstandigen met wie ze dat mogen testen. Zo zouden ze zorgen dat ik meer klanten krijg door mijn bedrijf harder te doen opvallen op social media. Zij zouden er voor zorgen dat ik gezien word & komen bedrijfsrapportage maken. Dit allemaal zou mij €199 per maand kosten (zowel video als marketing). Natuurlijk accepteer ik dat, want welke zelfstandige wilt nu niet groter worden en meer klanten bereiken? Eenmaal vandoor gegaan kreeg ik een oproep om opnamedatum vast te leggen. 1 maand kreeg ik gratis omdat ze alles nog moesten regelen…. Er werd niet verteld dat ik aan hun vast zit vanaf het moment dat ze mij telefonisch bellen om datumVast te leggen. Want ik wilde week erop al opzeggen maar dat was niet meer mogelijk. Vanaf tweede maand ging er ineens €240 euro van mijn rekening… Ineens was dat BTW die nog op €199 kwam. Verkoopster zelf nam niet meer op en beantwoordde haar sms’jes niet meer. Om lang verhaal kort te maken: In al die maanden dat ik bijna €250 betaal, genereert mijn campagne 31 klikjes naar mijn website met 0 nieuwe klanten. Ik belde omdat ik woest was en dit echt niet meer kon betalen maar kreeg als antwoord dat ik maar nog eens daarbij Google ADS moest nemen via hun (alweer 150 euro en dit voor 4 jaar lang want je kan niet stoppen wanneer je wil). En ze zeiden dat ze mij een gunst mee doen want dan kreeg ik video en ben ik gezien op Google voor maar 400 per maand … en dit nog jarenlang… Oplossing zoeken voor het feit dat mijn Facebook campagne van 250 geen enkele nieuwe klant oplevert argumenteren ze als een slechte verkoopstactiek van de persoon die mij hier zoiets aangesmeerd heeft. Hieronder zie je foto van mijn eenzame, zielige 31 klikjes. Ps. Persoon (een zeer vriendelijke dame) die hier opname kwam doen was in 80 minuten klaar, ze kwam met enkel camera zonder enige andere hulpmiddel waardoor mijn video’s erg donker zijn.Manager is bij mij thuis geweest met oplossing die in boven heb genoemd maar moet NIKS meer van zich weten. Als alleenstaande moeder die in een huurwoning verblijft en die boven zoveel kosten nog zomaar maandelijks €250 kwijt is is dit niet meer haalbaar want dan stop ik er liever volledig mee.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform