Terug

OPLICHTERIJ

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. H.

Naar: VANDEN BORRE

11/05/2020

Ik kocht op 31/12/19 een NIEUWE Macbook Pro met een korting omdat hij uit het gamma ging verdwijnen. Ik belde en mailde jullie dat deze niet nieuw was. Ik werd bijna uitgelachen en ‘verzekerd’ dat de laptop wel nieuw was. Ook al zaten er krassen op de doos en laptop. Toen ik contact opnam met jullie klantendienst, werd er mij gezegd dat ik akkoord was gegaan met een toonzaalmodel, dat toonde de korting aan. EXCUSEER?!!! Ik heb zwart op wit dat de verkoper toegeeft mij in ‘t zak te zetten, maar toch werd er niets ondernomen en konden ze mij enkel een andere laptop geven waar ik nog 100 euro zou moeten bijbetalen “omdat het model dat ik eerder kocht niet meer wordt verkocht”. Over my dead body!Toen ik de laptop na WEKEN wel moest gebruiken omdat ik niets kon bewijzen, zag ik een gebruikersprofiel met wachtwoord. Deze “nieuwe” laptop was dus zoals ik dacht niet nieuw, en meer nog: ik kon er zelfs niet in. Na NOG een bezoek aan de winkel waarin uzei dat de laptop wel nieuw is, toonde ik u het profiel. U gaf dan toe dat u mij heeft opgelicht. Dit is een mail van de verkoper in kwestie:“Na controle van de stockbewegingen samen met de manager van Lokeren, kan ik u zeggen dat er inderdaad een fout is gebeurd.Dit wil zeggen dat U inderdaad geen nieuw toestel heeft ontvangen. Dit is een fout van Vanden Borre Lochristi. Dus was ik ervan uitgegaan dat dit een nieuw, origineel toestel was en dus geen toonzaalmodel.U hebt later mij terug gebeld om na te vragen of dat dit een toonzaalmodel was en zowel ik als mijn manager hebben U gegarandeerd dat dit een origineel toestel was.”Na 5 maanden heb ik nog steeds mijn geld niet terug en ik ben het KOTSBEU. Ik kocht de laptop voor mijn zaak en ik moet me al 5 maanden behelpen met een stokoude laptop die we nog hadden liggen, dit beïnvloed mijn werk enorm op een negatieve manier. Ik EIS een schadevergoeding!Ook betaal ik al 5 maanden 9,99 euro voor een “Multimedia Service Pack” (verzekering) dat U ging stopzetten en terugbetalen. Dit is tot op heden nog NIET gebeurd en het blijft van mijn rekening gaan!!!! Los dit op, ik ben jullie onprofessioneel gedrag en oplichterij beu. Nu is het genoeg geweest.

Berichten (1)

VANDEN BORRE

Naar: L. H.

11/05/2020

Beste klant,Dank je wel voor je bericht. Omwille van de overheidsmaatregelen om verspreiding van het Coronaviruste voorkomen, is het mogelijk dat we niet meteen op je vraag kunnen antwoorden.In je My Vanden Borre-account vind je al heel wat informatie over je bestelling of je herstelling.Onze excuses voor de wachttijd.Fijne dag,Het Vanden Borre-team_________________Bonjour,Merci pour votre message. En raison des mesures prises par le gouvernement pour éviter la propagationdu Coronavirus, il se peut que nous mettions un peu plus de temps à répondre à votre demande.Dans votre compte My Vanden Borre, vous trouverez déjà beaucoup d'informations sur votrecommande ou votre réparation.Toutes nos excuses pour le délai de réponse.Bonne journéeL'équipe Vanden Borre


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform