Ik kocht op 31/12/19 een NIEUWE Macbook Pro met een korting omdat hij uit het gamma ging verdwijnen. Ik belde en mailde jullie dat deze niet nieuw was. Ik werd bijna uitgelachen en ‘verzekerd’ dat de laptop wel nieuw was. Ook al zaten er krassen op de doos en laptop. Toen ik contact opnam met jullie klantendienst, werd er mij gezegd dat ik akkoord was gegaan met een toonzaalmodel, dat toonde de korting aan. EXCUSEER?!!! Ik heb zwart op wit dat de verkoper toegeeft mij in ‘t zak te zetten, maar toch werd er niets ondernomen en konden ze mij enkel een andere laptop geven waar ik nog 100 euro zou moeten bijbetalen “omdat het model dat ik eerder kocht niet meer wordt verkocht”. Over my dead body!Toen ik de laptop na WEKEN wel moest gebruiken omdat ik niets kon bewijzen, zag ik een gebruikersprofiel met wachtwoord. Deze “nieuwe” laptop was dus zoals ik dacht niet nieuw, en meer nog: ik kon er zelfs niet in. Na NOG een bezoek aan de winkel waarin uzei dat de laptop wel nieuw is, toonde ik u het profiel. U gaf dan toe dat u mij heeft opgelicht. Dit is een mail van de verkoper in kwestie:“Na controle van de stockbewegingen samen met de manager van Lokeren, kan ik u zeggen dat er inderdaad een fout is gebeurd.Dit wil zeggen dat U inderdaad geen nieuw toestel heeft ontvangen. Dit is een fout van Vanden Borre Lochristi. Dus was ik ervan uitgegaan dat dit een nieuw, origineel toestel was en dus geen toonzaalmodel.U hebt later mij terug gebeld om na te vragen of dat dit een toonzaalmodel was en zowel ik als mijn manager hebben U gegarandeerd dat dit een origineel toestel was.”Na 5 maanden heb ik nog steeds mijn geld niet terug en ik ben het KOTSBEU. Ik kocht de laptop voor mijn zaak en ik moet me al 5 maanden behelpen met een stokoude laptop die we nog hadden liggen, dit beïnvloed mijn werk enorm op een negatieve manier. Ik EIS een schadevergoeding!Ook betaal ik al 5 maanden 9,99 euro voor een “Multimedia Service Pack” (verzekering) dat U ging stopzetten en terugbetalen. Dit is tot op heden nog NIET gebeurd en het blijft van mijn rekening gaan!!!! Los dit op, ik ben jullie onprofessioneel gedrag en oplichterij beu. Nu is het genoeg geweest.