Beste, op 2/10/2019 kocht ik bij u een Nokia 5.1 voor mijn dochter haar verjaardag. Nu, nog geen jaar na aankoop, laadt haar smartphone heel moeilijk op. Vermoedelijk heeft het iets met het contact met de oplader te maken aangezien hij wel laadt als je het pinnetje van de lader in een bepaalde positie houdt.Op zaterdag 27 juni kwam ik bij u naar de dienst na verkoop.U wil echter het toestel niet laten repareren onder garantie omdat er een heel klein barstje in het scherm zit. Dit heeft echter niets met het oplaadpunt te maken. U kreeg de gsm niet aan het laden. U keek ook in de opening waar de lader in moet maar zag geen obstructie. Ik zou van u eerst het scherm moeten laten repareren voor 89 euro terwijl dat hele kleine barstje voor ons onopvallend en dus ook niet storend is en dan nog kunt u niet met zekerheid zeggen dat de herstelling van het oplaadpunt dan wel onder garantie zal vallen. Ik wou hierover eerst even nadenken.Op 1 juli kwam ik nogmaals terug naar de dienst na verkoop. Deze keer met een opgeladen toestel om aan te tonen, ik blijf het herhalen, dat het barstje in het scherm niets met het opladen zelf te maken heeft.Ik kan er nu ook voor kiezen 50 euro te betalen om de smartphone door u naar een herstellingspunt op te sturen maar u kunt mij verzekeren dat ik die 50 euro gegarandeerd zal kwijt zijn aangezien ze de smartphone daar toch niet zullen willen repareren bij het zien van het barstje.Nogmaals, ik begrijp niet goed wat het één met het ander te maken heeft maar u houdt voet bij stuk en blijft erbij dat ook al heeft het barstje het oplaadprobleem niet veroorzaakt u het toestel niet onder garantie wil laten herstellen.Omdat ik blijf volharden in mijn ongeloof dat zoiets kan/mag wijst u mij tot slot op puntje 12 van uw algemene herstellingsvoorwaarden en dan komt de aap uit de mouw. Jullie behouden zich het recht om die voorwaarden zomaar te wijzigen zonder de klant hiervan op de hoogte te brengen of zonder dat de klant aanspraak kan maken op een schadevergoeding! Dat zijn frauduleuze praktijken Mediamarkt want als ik het goed begrijp heeft niemand eigenlijk echt garantie op zijn of haar toestel als het u niet uitkomt!