Terug

Oplichterij door deur aan deur verkoper

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. V.

Naar: Hello Fresh

29/04/2024

Beste,Vorige vrijdag 26/4 is er een deur aan deur verkoper van hello fresh aan onze deur gekomen. Deze stelde voor een korting te geven na het invullen van onze gegevens kregen we een account met de korting. Hij wou ook onze bankgegevens voor verificatie maar ineens ging er een domiciliëring van onze rekening. Ik heb dit zo snel mogelijk stop gezet en die vrijdag heb ik ook alles in orde gebracht om deze box niet te laten komen. Ook heb ik mails gestuurd zodat dit niet zou gebeuren maar toch is er vandaag een box aangekomen. De bezorger wou deze ook niet terug meenemen. Ik heb mijn account op stop gezet. Maar alles was te vergeef.

Berichten (3)

Hello Fresh

Naar: B. V.

29/04/2024

Hello Bram! Wat vervelend dat er onverwacht een box is geleverd omdat jeniet duidelijk bent gea¯nformeerd door de verkoper. Ik kijk dit graag voorje na zodat we dit netjes kunnen oplossen en zodat we dit terug kunnenkoppelen aan de verkoper. Daar heb ik alleen wel wat aanvullende informatievoor nodig. Zou je hierover contact met ons willen opnemen viahellofresh.be/contact-us? Alvast bedankt! Groetjes, Julian van HelloFreshOn Mon, Apr 29, 2024 at 10:27'¯AM

B. V.

Naar: Hello Fresh

29/04/2024

Beste,Ik heb jullie al twee mails gestuurd. Eentje waarbij ik de box niet wou en eentje waarbij ik de betaling niet wou. Geen van beide is beantwoord. Ik weet zelf niet meer wie mij opgelicht heeft. Maar jullie mogen dit zeker uitzoeken. Ik woon op volgend adres. Kapelstraat 10, 2180 Ekeren in Sint-Mariaburg.

Hello Fresh

Naar: B. V.

29/04/2024

Hello Bram. Vreemd dat je nooit een reactie hebt gekregen op jouw mailtjes.Heb je deze wel gestuurd naar correspondentie@hellofresh.be? In dit gevalis het wel nodig dat je contact met ons opneemt via een van de kanalen inde eerder genoemde link. Dan kunnen we je het beste helpen. Als je lieverbelt, kan dat naar +32 380 85 06 2. Groetjes, Julian van HelloFreshOn Mon, Apr 29, 2024 at 4:39'¯PM


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform