Terug

Oplichterij bij contract per 4 weken

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. U.

Naar: Basic-Fit

24/01/2023

Beste,Op 30-11-2022 kocht ik een lidmaatschap voor jullie club aan. Omdat ik niet zeker wist of ik het volledige jaar zou gaan, heb ik de extra optie genomen die extra betaald per 4 weken.Nu heb ik op 23-1-2023 mijn lidmaatschap OPGEZEGD. Dit in de hoop dat dit ook daadwerkelijk direct zou lukken wegens ik extra betaal in de maand.Nu blijkt dat ik nog een lidmaatschap heb tot 23/3/2023 terwijl ik GEEN intentie, noch tijd, noch de financiële mogelijkheden heb om te blijven sporten en al zeker niet om te betalen voor maanden dat ik niet zal kunnen gaan.Bovendien staat er bij mijn opzeg dat ik op 23/3/2023 ook nog eens zou moeten betalen.Als je dit berekend:November-december: ongeveer 60€ ( waarvan daadwerkelijk gesport )December-januari: 41€ betaaldJanuari-februari: 41€ ( waarin ik NIET sport!)Februari-maart: 41€ ( waarin ik NIET sport )Maart-/: 41€ ( waarin ik niet eens meer mag gaan doordat lidmaatschap afgelopen is!)Ik vind het uiterst onprofessioneel dat er nergens vermeld staat dat je een termijn hebt indien je al extra betaald in de maand om dit niet te hebben!Ik heb mijn lidmaatschap OPTIJD afgezegd, dit nog voor de nieuwe periode begon, dus ik verwacht dat we hier tot een oplossing kunnen komen want 120€ betalen voor niks, vind ik gewoonweg niet kunnen.

Berichten (1)

Basic-Fit

Naar: L. U.

24/01/2023

We hebben je melding ontvangen!Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer:Support Call Nummer: 10168376 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen.Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"!Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging!Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd.Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met sportieve groet,Customer SupportBasic-Fit België


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform