Terug

Oplevering - conflict

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. W.

Naar: DSM Keukens

17/06/2024

Beste Poging tot oplevering is er nog steeds niet. Na bellen met de klantendienst (intern waren ze bezig), na 4maand nog geen nieuws. Ondertussen andere gebreken opgemerkt. Hoelang het nog gaat duren weet ik niet, maar m'n geduld is op. Enkel spijtig dat je eerst alles moet betalen, maar achteraf niet de zogenaamde droomkeuken hebt. Qua verkoper en opmeter ben ik enorm tevreden. De uitvoering is een ander verhaal. Zelf in een afwerkingsbedrijf gewerkt en nog steeds actief in de bouw. Dus gekende problematieken op organisatorisch vlak. Geen enkel probleem mee, mits goeie communicatie. Op de dag van vandaag is het project nog steeds niet opgeleverd. Zolang dit niet gebeurd, is er geen sprake van start van garantie. Er is geen communicatie van DSM uit, wat me enkel frustreert. Met vriendelijke groeten Wannes

Berichten (4)

DSM Keukens

Naar: R. W.

20/06/2024

Geachte, We hebben deze klacht in goede orde ontvangen maar kunnen hier niet mee akkoord gaan.Om dit conflict op te lossen heb ik gisteren contact opgenomen met de klant, die vroeg me vandaag terug te bellen.Op zijn vraag heb ik hem vandaag gebeld, jammer genoeg zonder resultaat.De keuken werd opgeleverd door onze monteur en de klant, de klant tekende dit document af.Wij zien niet in waarom we nog ter plaatse dienen te gaan aangezien de keuken toen werd opgeleverd, indien wij geen reactie meer verkrijgen zien wij deze kwestie als afgehandeld.Uiteraard blijven wij beschikbaar om dit op te lossen. ​Metvriendelijkegroeten,​​​​​SofieWILLEMSCommercieelmanagementassistent,DSMKeukensesofie.willems@dsmkeukens.bewwww.dsmkeukens.beaVaartLinks7,9850,NeveleVan: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.beVerzonden: maandag 17 juni 2024 17:45Aan: INFO DSM CUISINES info@dsmcuisines.beOnderwerp: Oplevering - conflictOPGELET:Deze e-mail is afkomstig van buiten de organisatie. Klik niet op links en open geen bijlagen tenzij u de afzender herkent en weet dat de inhoud veilig is. ATTENTION:Cet e-mail provient de l'extérieur de l'organisation. Ne cliquez pas sur les liens et n'ouvrez pas les pièces jointes si vous ne reconnaissez pas l'expéditeur et ne savez pas si le contenu est sûr. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

DSM Keukens

Naar: R. W.

24/06/2024

Dag SofieEr is inderdaad woensdag gebeld, toen ik aan het werk was.Toen heb ik gevraagd om de dag er op te bellen, na m'n uren.De donderdag is inderdaad gebeld, maar was ik nog aan het werk.Vandaar dat ik niet kon opnemen.Ik werk als werfvoorbereider en ben de hele dag aan het bellen en mailen.Graag zit ik eens samen met de projectleiderom een oplevering uit te voeren.De punten die ik eerder heb aangehaald zijn op de dag van vandaag niet opgelost.Deze punten waren aangehaald tijdens de werken, zie mail 04-01-2024 met foto's.Een oplevering met monteur heb ik niet gehad en al zeker heb ik niets afgetekend.Hoe kan ik aftekenen als er geen oplevering geweest is?Waarom zou ik aftekenen als het niet afgewerkt is?Bij deze is er reactie en zou ik graag een vakkundige oplossing krijgen.Een oplevering gebeurt met een projectleider/werfleider en niet met een monteur.Bij oplevering worden de werken van A tot Z overlopen met de klant.Zoals jullie beweren heb ik afgetekend, graag me dit dan ook bezorgen, want ik heb dit document alvast niet ontvangen.M'n excuses, maar ik heb momenteel geen afgewerkte keuken.En al zeker geen professionele service waar jullie bekend voor staan.Alvast bedankt voor uw begrip.Met vriendelijke groetenWannes Rabaey

DSM Keukens

Naar: R. W.

25/06/2024

Geachte,Op uw vraag zal onze werfleider Kenneth een afspraak inplannen met u.Tijdens deze afspraak zal hij een aantal punten overlopen.Wij benadrukken wel dat dit een eenmalig en uitzonderlijk bezoek zal zijn.Als onze monteur bevestigd dat de keuken afgewerkt is, dan vertrouwen wij daarop.Bovendien ontving u een mail op 03/02/2024 waarin de oplevering bevestigd werd, doch ontvingen wij pas op 26/02/2024 reactie van u. Kenneth zal u rechtstreeks contacteren om deze afspraak in te plannen. Uiteraard zal ik uw dossier verder opvolgen.Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben,​Metvriendelijkegroeten,​​​​​SofieWILLEMSCommercieelmanagementassistent,DSMKeukenst:+3292371053esofie.willems@dsmkeukens.bewwww.dsmkeukens.beaVaartLinks7,9850,NeveleVan: Rabaey Wannes wannesrabaey@gmail.com Verzonden: maandag 24 juni 2024 13:04Aan: Sofie WILLEMS sofie.willems@dsmkeukens.beCC: klachten@test-aankoop.beOnderwerp: Re: Oplevering - conflictOPGELET:Deze e-mail is afkomstig van buiten de organisatie. Klik niet op links en open geen bijlagen tenzij u de afzender herkent en weet dat de inhoud veilig is. ATTENTION:Cet e-mail provient de l'extérieur de l'organisation. Ne cliquez pas sur les liens et n'ouvrez pas les pièces jointes si vous ne reconnaissez pas l'expéditeur et ne savez pas si le contenu est sûr. Dag Sofie Er is inderdaad woensdag gebeld, toen ik aan het werk was.Toen heb ik gevraagd om de dag er op te bellen, na m'n uren.De donderdag is inderdaad gebeld, maar was ik nog aan het werk.Vandaar dat ik niet kon opnemen.Ik werk als werfvoorbereider en ben de hele dag aan het bellen en mailen.Graag zit ik eens samen met de projectleiderom een oplevering uit te voeren.De punten die ik eerder heb aangehaald zijn op de dag van vandaag niet opgelost.Deze punten waren aangehaald tijdens de werken, zie mail 04-01-2024 met foto's.Een oplevering met monteur heb ik niet gehad en al zeker heb ik niets afgetekend.Hoe kan ik aftekenen als er geen oplevering geweest is?Waarom zou ik aftekenen als het niet afgewerkt is?Bij deze is er reactie en zou ik graag een vakkundige oplossing krijgen.Een oplevering gebeurt met een projectleider/werfleider en niet met een monteur.Bij oplevering worden de werken van A tot Z overlopen met de klant.Zoals jullie beweren heb ik afgetekend, graag me dit dan ook bezorgen, want ik heb dit document alvast niet ontvangen.M'n excuses, maar ik heb momenteel geen afgewerkte keuken.En al zeker geen professionele service waar jullie bekend voor staan.Alvast bedankt voor uw begrip.Met vriendelijke groetenWannes RabaeyOp do 20 jun 2024 om 17:09 schreef Sofie WILLEMS sofie.willems@dsmkeukens.be:Geachte, We hebben deze klacht in goede orde ontvangen maar kunnen hier niet mee akkoord gaan.Om dit conflict op te lossen heb ik gisteren contact opgenomen met de klant, die vroeg me vandaag terug te bellen.Op zijn vraag heb ik hem vandaag gebeld, jammer genoeg zonder resultaat.De keuken werd opgeleverd door onze monteur en de klant, de klant tekende dit document af.Wij zien niet in waarom we nog ter plaatse dienen te gaan aangezien de keuken toen werd opgeleverd, indien wij geen reactie meer verkrijgen zien wij deze kwestie als afgehandeld.Uiteraard blijven wij beschikbaar om dit op te lossen. ​Metvriendelijkegroeten,​​​​​SofieWILLEMSCommercieelmanagementassistent,DSMKeukensesofie.willems@dsmkeukens.bewwww.dsmkeukens.beaVaartLinks7,9850,NeveleVan: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.beVerzonden: maandag 17 juni 2024 17:45Aan: INFO DSM CUISINES info@dsmcuisines.beOnderwerp: Oplevering - conflictOPGELET:Deze e-mail is afkomstig van buiten de organisatie. Klik niet op links en open geen bijlagen tenzij u de afzender herkent en weet dat de inhoud veilig is. ATTENTION:Cet e-mail provient de l'extérieur de l'organisation. Ne cliquez pas sur les liens et n'ouvrez pas les pièces jointes si vous ne reconnaissez pas l'expéditeur et ne savez pas si le contenu est sûr. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

DSM Keukens

Naar: R. W.

08/08/2024

Geachte,Ik vernam van mijn collega Kenneth dat hij gisteren samen met jullie de keuken en uw openstaande punten heeft overlopen.Er zal nog een onderdeel besteld worden voor de afwerking onder de hangkasten. Van zodra we dit profiel hebben ontvangen zullen wij u contacteren om een afspraak in te plannen voor de plaatsing ervan.Na deze laatste interventie zullen wij de keuken dan als afgewerkt zien.Hopend u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben,​Metvriendelijkegroeten,​​​​​SofieWILLEMSCommercieelmanagementassistent,DSMKeukenst:+3292371053esofie.willems@dsmkeukens.bewwww.dsmkeukens.beaVaartLinks7,9850,NeveleVan: Sofie WILLEMS Verzonden: dinsdag 25 juni 2024 12:02Aan: Rabaey Wannes wannesrabaey@gmail.comCC: klachten@test-aankoop.beOnderwerp: RE: Oplevering - conflictGeachte,Op uw vraag zal onze werfleider Kenneth een afspraak inplannen met u.Tijdens deze afspraak zal hij een aantal punten overlopen.Wij benadrukken wel dat dit een eenmalig en uitzonderlijk bezoek zal zijn.Als onze monteur bevestigd dat de keuken afgewerkt is, dan vertrouwen wij daarop.Bovendien ontving u een mail op 03/02/2024 waarin de oplevering bevestigd werd, doch ontvingen wij pas op 26/02/2024 reactie van u. Kenneth zal u rechtstreeks contacteren om deze afspraak in te plannen. Uiteraard zal ik uw dossier verder opvolgen.Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben,​Metvriendelijkegroeten,​​​​​SofieWILLEMSCommercieelmanagementassistent,DSMKeukenst:+3292371053esofie.willems@dsmkeukens.bewwww.dsmkeukens.beaVaartLinks7,9850,NeveleVan: Rabaey Wannes wannesrabaey@gmail.com Verzonden: maandag 24 juni 2024 13:04Aan: Sofie WILLEMS sofie.willems@dsmkeukens.beCC: klachten@test-aankoop.beOnderwerp: Re: Oplevering - conflictOPGELET:Deze e-mail is afkomstig van buiten de organisatie. Klik niet op links en open geen bijlagen tenzij u de afzender herkent en weet dat de inhoud veilig is. ATTENTION:Cet e-mail provient de l'extérieur de l'organisation. Ne cliquez pas sur les liens et n'ouvrez pas les pièces jointes si vous ne reconnaissez pas l'expéditeur et ne savez pas si le contenu est sûr. Dag Sofie Er is inderdaad woensdag gebeld, toen ik aan het werk was.Toen heb ik gevraagd om de dag er op te bellen, na m'n uren.De donderdag is inderdaad gebeld, maar was ik nog aan het werk.Vandaar dat ik niet kon opnemen.Ik werk als werfvoorbereider en ben de hele dag aan het bellen en mailen.Graag zit ik eens samen met de projectleiderom een oplevering uit te voeren.De punten die ik eerder heb aangehaald zijn op de dag van vandaag niet opgelost.Deze punten waren aangehaald tijdens de werken, zie mail 04-01-2024 met foto's.Een oplevering met monteur heb ik niet gehad en al zeker heb ik niets afgetekend.Hoe kan ik aftekenen als er geen oplevering geweest is?Waarom zou ik aftekenen als het niet afgewerkt is?Bij deze is er reactie en zou ik graag een vakkundige oplossing krijgen.Een oplevering gebeurt met een projectleider/werfleider en niet met een monteur.Bij oplevering worden de werken van A tot Z overlopen met de klant.Zoals jullie beweren heb ik afgetekend, graag me dit dan ook bezorgen, want ik heb dit document alvast niet ontvangen.M'n excuses, maar ik heb momenteel geen afgewerkte keuken.En al zeker geen professionele service waar jullie bekend voor staan.Alvast bedankt voor uw begrip.Met vriendelijke groetenWannes RabaeyOp do 20 jun 2024 om 17:09 schreef Sofie WILLEMS sofie.willems@dsmkeukens.be:Geachte, We hebben deze klacht in goede orde ontvangen maar kunnen hier niet mee akkoord gaan.Om dit conflict op te lossen heb ik gisteren contact opgenomen met de klant, die vroeg me vandaag terug te bellen.Op zijn vraag heb ik hem vandaag gebeld, jammer genoeg zonder resultaat.De keuken werd opgeleverd door onze monteur en de klant, de klant tekende dit document af.Wij zien niet in waarom we nog ter plaatse dienen te gaan aangezien de keuken toen werd opgeleverd, indien wij geen reactie meer verkrijgen zien wij deze kwestie als afgehandeld.Uiteraard blijven wij beschikbaar om dit op te lossen. ​Metvriendelijkegroeten,​​​​​SofieWILLEMSCommercieelmanagementassistent,DSMKeukensesofie.willems@dsmkeukens.bewwww.dsmkeukens.beaVaartLinks7,9850,NeveleVan: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.beVerzonden: maandag 17 juni 2024 17:45Aan: INFO DSM CUISINES info@dsmcuisines.beOnderwerp: Oplevering - conflictOPGELET:Deze e-mail is afkomstig van buiten de organisatie. Klik niet op links en open geen bijlagen tenzij u de afzender herkent en weet dat de inhoud veilig is. ATTENTION:Cet e-mail provient de l'extérieur de l'organisation. Ne cliquez pas sur les liens et n'ouvrez pas les pièces jointes si vous ne reconnaissez pas l'expéditeur et ne savez pas si le contenu est sûr. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform