Terug

Opladen laadgegevens onderbroken

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Dienstonderbreking

Klacht

J. V.

Naar: Eneco

16/02/2025

Korte beschrijving van uw probleem Het is niet de eerste keer dat de laadgegevens van mijn laadpunt niet worden opgeladen in de app van Eneco. Ook na telefonische en melding via mail wordt dit probleem niet opgelosten ook niets gemeld aan de klanten over de mogelijke oorzaken hiervan. Extreem slechte klantenservice.

Berichten (1)

Eneco

Naar: J. V.

21/02/2025

Beste, Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Uw dossier werd inmiddels doorgestuurd naar de betreffende dienst. Zij zullen u contacteren voor de behandeling. Met vriendelijke groeten, Kenny Schouppe External Complaints Optimization Expert Eneco Belgium NV Battelsesteenweg 455i 2800 Mechelen eneco.com Klimaatneutraal in 2035. We doen het nu. Dit e-mailbericht is bestemd voor de geadresseerde(n) en kan vertrouwelijk zijn. Als dit bericht niet voor u bestemd is, wordt u vriendelijk verzocht dit aan de afzender te melden en het bericht te verwijderen. Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: zondag 16 februari 2025 9:30 Aan: FM_externalcomplaints FM_externalcomplaints@eneco.com Onderwerp: Opladen laadgegevens onderbroken ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform