Geachte, vorige jaar liet ik een alarmsysteem in mijn woning installeren door Verisure. Op 11 maart 2020 vroeg ik om de domiciliëring te willen stopzetten omwille van persoonlijke redenen. Ik ben gepensioneerd en die recurerende betaling is een ongewenste belasting voor mijn budget. Verisure maakte geen probleem en stopte prompt de domiciliëringsopdracht. Nu krijg ik echter aanmaningen om verder te betalen volgens het contract tot 29 dec 2021! Ik verstuurde de eerste vraag per mail op 11 maart 20 en op 14 april verstuurde ik nogmaals een vraag tot stopzetting. Ik ontving vandaag een telefoontje van hun debiteurendienst en die kwam bij mij eerder dreigend over. Ik begrijp niet hoe Verisure op mijn eerste gewone vraag tot stopzetting geen enkel probleem maakten, prompt de domiciliëring annuleerden en zich nu ineens agressief en inhalig opstellen?Bedankt bij voorbaat om mij te willen inlichten hoe ik dat contract kan stopzetten en daarmee mijn gemoedsrust kan terug vinden.Met vriendelijke groetDanny Ottoy