Terug

Ophaling oude matras

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. D.

Naar: EMMA Matelas

17/02/2021

Beste, Toen ik de matras bestelde (met de Black Friday deals), had ik aangegeven dat jullie om de oude matras mochten komen. Binnen 4 dagen na de levering, zou men mij hiervoor contacteren. Na enkele weken heb ik contact opgenomen met Emma-matras.Helaas kreeg ik als uitleg te horen dat jullie die dienst niet meer aanleveren, dat de externe firma dit niet meer doet.Ondertussen zit ik wel nog altijd verveeld met mijn oude matras. Er moet toch iets mogelijk zijn om dit te regelen?Nu staat er op de website dat dit 75 euro kost, maar toen was het een gratis dienst die ik had aangevinkt, zie factuur in bijlage. Wanneer zou men achter mijn oude matras komen? Alvast bedankt. Bestelnummer 900448929 Vriendelijke groeten Tom Degezelle

Berichten (3)

EMMA Matelas

Naar: T. D.

18/02/2021

Beste Klachtenbox, Bedankt voor je bericht. Ik heb de desbetreffende persoon zojuist gemaild. Ik heb aangeboden om het matras alsnog te laten ophalen zonder kosten.   Als je verder nog vragen hebt, reageer op deze e-mail. Wij helpen je graag verder. Met vriendelijke groet, Luna van het Emma team s:www.emma-matras.nl 020-8081173 Deze e-mail bevat vertrouwelijke informatie. Wanneer u deze mail ten onrechte ontvangen hebt, neem contact met ons op en verwijder deze e-mail. Het doorsturen van deze e-mail aan derden is niet toegestaan. Op Wo, 17 Feb om 11:27 AM , Klachtenbox schreef:External e-mail: Check sender/address before clicking links or opening attachments.

EMMA Matelas

Naar: T. D.

19/02/2021

Hallo  Klachtenbox  Klachtenbox , Onze service medewerker heeft aangegeven dat er aan je aanvraag wordt gewerkt en dat er een oplossing in zicht is.   Als je wilt kan je een beoordeling achterlaten door de enquete hieronder in te vullen. In welke mate ben je tevreden over de geleverde dienstverlening van Emma? Zeer tevreden Tevreden Neutraal Ontevreden Zeer ontevreden Vriendelijke groet,   Het Emma team '‹

EMMA Matelas

Naar: T. D.

19/02/2021

Hallo  Klachtenbox  Klachtenbox , Onze service medewerker heeft aangegeven dat er aan je aanvraag wordt gewerkt en dat er een oplossing in zicht is.   Als je wilt kan je een beoordeling achterlaten door de enquete hieronder in te vullen. In welke mate ben je tevreden over de geleverde dienstverlening van Emma? Zeer tevreden Tevreden Neutraal Ontevreden Zeer ontevreden Vriendelijke groet,   Het Emma team '‹


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform