Terug

Ophalen oude matras

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: IKEA BELGIUM

17/11/2020

Beste, ik heb bij u een matras besteld + ophalen oude matras aangevraagd en hiervoor reeds 10 euro betaald. De nieuwe matras is geleverd, maar de oude is niet opgehaald. Ik heb u meermaals gemaild alsook gebeld. Hierbij waren de wachttijden zeer lang (door corona wat ik kan begrijpen), maar als ik dan na een half uur iemand aan de lijn kreeg, zette die persoon mij opnieuw 80 minuten in wacht. Dit tot 2x toe! Ook krijg ik geen gehoor op mijn vele mails. Wij hebben deze service reeds betaald en we willen gewoon weten wanneer dit eindelijk word opgehaald? Dit was normaal 7 november. Ik zou graag hebben dat ze me contacteren via email. Mvg Suzy

Berichten (2)

S. V.

Naar: IKEA BELGIUM

05/12/2020

Re: Bevestiging bestelling van diensten 1144468929BesteDeze matras is dus niet opgehaald. Na veel telefoontjes en mails zonder oplossing en dagen dat ik hier heb moeten wachten op jullie voor niets heb ik besloten deze zelf naar het containerpark te doen. Ik zou graag hebben dat u het bedrag van 10 euro dat we hiervoor hadden betaald terug overschrijft op rekeningnummer BE46 7330 0489 9136 naam Suzy Van Den Ouweland. Dan kan ik deze slechte en frustrerende ervaring afsluiten. Ps: ik had eindelijk iemand aan de telefoon van de klantenservice die iemand ging sturen van Ikea wilrijk om deze op te halen. Ik heb toen duidelijk gezegd dat wij geen zak hadden voor deze matras. Er werd mij verzekerd dat dit geen probleem was. Toen die mens aankwam zei hij dat die die zonder zak niet mocht meenemen. Hij heeft dan voorgesteld om vuilniszakken te gaan kopen om deze in te pakken en hj zou later op de dag terugkomen. Toen ben ik speciaal 2 pakken zakken gaan kopen voor deze in te pakken. Krijg ik bericht dat ze toch niet meer gaan komen. Deze zakken mogen natuurlijk ook altijd terugbetaald worden maar ik verwacht niet dat jullie dit gaan doen.

IKEA BELGIUM

Naar: S. V.

11/12/2020

Beste mevrouw Van Den Ouweland,via deze weg onze oprechte excuses voor het vertraagde antwoord op uw vraag alsook het verloop en de uitvoering van uw bestelling.De terugbetaling van 10 euro werd ondertussen opgestart. U zal deze ontvangen binnen een termijn van maximum 14 werkdagen.We begrijpen dat deze situatie vervelend voor u is geweest. Daarom willen we u ter compensatie een IKEA cadeaupas ter waarde van 30 EUR aanbieden. U ontvangt deze cadeaupas binnenkort via e-mail.Hopende u hiermee een antwoord te bieden op uw vraag.Met vriendelijke groeten,Jimmy Van GinnekenCustomer care leader IKEA Belgium N.V.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform