Geachte mevrouw/heer,
Boekingsreferentie 8904556 huisje E15424.
Op 27/06/2024 ontving ik een mail waarin werd gemeld dat ik mijn laken en handdoekenpakket moest ophalen in Gilleleje, 108 km verwijderd en 2u rijden van mijn huurhuis. Op 27/06/2024 stuurde ik daarom direct een mail naar jullie klantendienst met de vraag om dit te veranderen naar het servicepunt in Slagelse, waar ik op weg naar het huisje langs passeerde. Deze mail werd niet beantwoord. Op 1/7/2024 stuurde ik opnieuw een mail omdat ik nog steeds geen antwoord had gekregen. Deze werd tot op vandaag ook niet beantwoord. Op 4/7/2024 nam ik telefonisch contact met de klantendienst in Nederland waar ze me doodleuk zegden dat het niet mogelijk was om te wijzigen naar een ander servicepunt, waar ik passeerde in de heenreis. Op 5/7/2024 nam ik telefonisch contact met Novasol Denemarken waar ik een gelijkaardig antwoord kreeg.
Ik vind dit echt niet kunnen. Na een vermoeiende rit van 1100 km en 12 u rijden moest ik in totaal nog eens 108 km en 2u extra rijden. Dit kan echt niet. Qua klantenservice is dit ruimschoots ondermaats. Ik huur al jaren huisjes en het lakenpakket is steeds aanwezig in het huis. Dat het lakenpakket 108 km ver op te halen is werd nooit tijdens de boeking meegedeeld, anders had ik niet geboekt.
Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 31/7/2024 de opgelopen extra kosten hiervoor te vergoeden: zijnde verplaatsingskost van 2x 108km en 2x 2u rijden.
Met vriendelijke groeten,
bijlagen: mails