Terug

Opgezegd en blijvende facturen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Opzeg

Klacht

C. T.

Naar: Orange

10/01/2025

Geachte mevrouw/heer, Ik ben/was klant bij uw onderneming. Op 09/2024 heb ik mijn contract met uw onderneming stopgezet met als ingangsdatum ONMIDDELIJK (EASYSWITCH MOBILE VIKINGS). Ik stel echter vast dat de stopzetting van mijn contract nog niet werd uitgevoerd. In dit verband zal ik toekomstige facturen uiteraard niet betalen. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk binnen de 7 dagen de nodige rechtzettingen te doen in uw administratie. Met vriendelijke groet, CÉLIE TIEBACKX


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform