Terug

opgelicht

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. V.

Naar: HYUNDAI

14/07/2023

In 02/2020 hebben wij deze hyundai tucson 2dehands gekocht bij Garage Meeus (2400 Mol). Al snel hadden wij door dat er een abnormaal olie verbruik was. Steeds hebben we de garage gecontacteerd en werden we elke keer aan het lijntje gehouden. Elke keer opnieuw werd er een olie spoeling gedaan. Na enkele keren en een paar jaar verder zijn we dan ook te raden gegaan bij een andere garage. Garage Verhoeven (2970 Schilde). Na een olie evalutie blijkt dat er effectief een olie verbruik is. Ze wisten ons te vertellen dat dit normaal als de wagen onder garantie valt door hyundai wordt gemaakt. Door het jarenlang als leek aan het lijntje gehouden te zijn door een garage is onze auto niet meer onder garantie.Met ook deze uitleg naar Hyundai klanten dienst te sturen kregen we het antwoord dat de wagen buiten garantie viel en er dus niets aan te doen valt.Dus kort om door de garage meeuws in mol zijn wij dik int zak gezet en vallen wij ZWAAR in de kosten.

Berichten (1)

HYUNDAI

Naar: W. V.

18/07/2023

Beste,We danken u voor deze mail.Na evaluatie van het dossier hebben we bijgevoegd schrijven naar de klant gestuurd.Binnen we garantieperiode zijn we nooit op de hoogte gebracht van enig ongemak met dit voertuig.Hieraan voegen we toe dat onze erkende garages in de eerste plaats steeds optreden als zelfstandigen met hun eigen verantwoordelijkheden.Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben.Met klantgerichte groeten, Meilleures salutations, Best regards,Tim


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform