Beste mevrouw Verheugen,Wij bevestigen de ontvangst van uw bericht via het klachtenplatform.Vooreerst wensen wij ons te verontschuldigen voor de manier waarop uw dossier behandeld werd. Uw dossier werd intern doorgegeven zodat het nodige kon worden gedaan, door een interne fout werd u echter niet op de hoogte gehouden over wat er voor u werd gedaan.Uit de kwaliteitscontrole van het gesprek is immers gebleken dat de kwaliteit en de inhoud van het gesprek helemaal niet overeen komt met wat wij vooropstellen en verwachten. Alle betrokken medewerkers werden hierop ondertussen ook gecoacht en dit zal ook in de toekomst toe een aandachtspunt blijven.Om u te danken voor uw lidmaatschap hebben wij dan ook een zending voorzien van ons huidige welkomstgeschenk, namelijk een soundbar.U mag deze binnen een termijn van maximum 3 weken bij u thuis verwachten.Onze oprechte excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Abonnementendienst. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------CONFIDENTIALITY NOTICEThis message contains confidential information and is intended only for the use of the recipient.If you are not the intended recipient, please notify us immediately and delete this e-mail from your system.We ask you not to disclose or distribute the content of this e-mail to any other person.