Terug

Opgelicht

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. V.

Naar: Testaankoop

20/02/2023

Ik werd telefonisch gecontacteerd voor de 2 euro deal van test aankoop met kadoZe ging daarvoor een mail sturen om het kado te verkrijgen Vermits ik na 1,5 maand nog niets hoorde en na een paar mail wet ik in schreef dat het zo niet meer hoefde voor mij Over het kado nog niets maar ze hebben wel mijn abonnement opgezegd Heb vandaag getelefoneerd en die zei me bij een telefonische abonnement hoort geen kado maar om me iets aan te smeren hebben ze het wel beloofd nu ben ik 30 euro kwijt en krijg niks dit vind ik oplichting

Berichten (2)

A. V.

Naar: Testaankoop

10/03/2023

Ik werd telefonisch gecontacteerd voor de 2 euro deal van test aankoop met kado Ze ging daarvoor een mail sturen om het kado te verkrijgen Vermits ik na 1,5 maand nog niets hoorde en na een paar mails werd ik het beu en ik in schreef dat het zo niet meer hoefde voor mij Over het kado nog niets maar ze hebben wel mijn abonnement opgezegd Heb vandaag getelefoneerd en die zei me bij een telefonische abonnement hoort geen kado maar om me iets aan te smeren hebben ze het wel beloofd nu ben ik 30 euro kwijt en krijg niks dit vind ik oplichting

Testaankoop

Naar: A. V.

10/03/2023

Beste mevrouw Verheugen,Wij bevestigen de ontvangst van uw bericht via het klachtenplatform.Vooreerst wensen wij ons te verontschuldigen voor de manier waarop uw dossier behandeld werd. Uw dossier werd intern doorgegeven zodat het nodige kon worden gedaan, door een interne fout werd u echter niet op de hoogte gehouden over wat er voor u werd gedaan.Uit de kwaliteitscontrole van het gesprek is immers gebleken dat de kwaliteit en de inhoud van het gesprek helemaal niet overeen komt met wat wij vooropstellen en verwachten. Alle betrokken medewerkers werden hierop ondertussen ook gecoacht en dit zal ook in de toekomst toe een aandachtspunt blijven.Om u te danken voor uw lidmaatschap hebben wij dan ook een zending voorzien van ons huidige welkomstgeschenk, namelijk een soundbar.U mag deze binnen een termijn van maximum 3 weken bij u thuis verwachten.Onze oprechte excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Abonnementendienst. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------CONFIDENTIALITY NOTICEThis message contains confidential information and is intended only for the use of the recipient.If you are not the intended recipient, please notify us immediately and delete this e-mail from your system.We ask you not to disclose or distribute the content of this e-mail to any other person.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform