Terug

opgelicht met voucher

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Social Deal BV

07/07/2016

Op 13 december 2015 heb ik een voucher aangekocht via de website www.socialdeal.be voor een wellness-behandeling voor 2 personen bij Yvi Hair Nails & Wellness ten bedrage van 69,90€. Wij maakten een afspraak met de handelaar die normaliter zou doorgegaan zijn in februari. Toen ik een paar dagen vòòr de afspraak terugbelde met de vraag wat we juist moesten meebrengen (handdoeken etc) wist die vrouw mij doodleuk te vertellen dat de afspraak niet ingeboekt stond. Er volgde een vaag verhaal dat ze ziek geweest was en dat er mensen nog moesten langs komen enzo... Enfin, het klonk allemaal erg gek.Oké, dan zullen we een nieuwe afspraak maken zeker? Gelukkig had ik toevallig gebeld, anders hadden we er voor niets gestaan. Ik had hier speciaal een dag verlof voor genomen.Alleen was er dit probleem: een nieuwe afspraak maken ging niet, want mevrouw haar agenda was volgeboekt. Ze had op een hele maand tijd nog maar een paar gaatjes maar op die momenten konden wij ons absoluut niet vrij maken (owv het werk). En tegen dat er terug een plaatsje zou zijn, was de bon vervallen dus ja dat gaat niet. Geen excuses of niets. Gewoon dat gaat niet. Daarna heb ik verschillende keren contact gehad met de klantendienst van Social Deal. Zij hebben mij meermaals beloofd en gezegd dat ze de vrouw in kwestie zouden contacteren daarover. Want, Yvi nam haar telefoon niet meer op dus ik kon ze zelf niet meer bereiken.De klantendienst van Social Deal zou afgesproken hebben met die zekere Yvi dat zij mij zou contacteren om een nieuwe afspraak te maken zodat die - ondanks de bon vervallen was - toch nog kon doorgaan. Ze heeft dat nooit gedaan. Uiteindelijk heb ik haar op een gegeven moment zelf toch nog vast gekregen en gevraagd of we de afspraak konden maken, maar ze weigerde.Ondertussen zijn wij dus ons geld kwijt. Social Deal wil hier absoluut niet in tussen komen, dat vind ik echt schandalig. Als 'troost' hebben we een 'kleinigheidje' gekregen een saldo op mijn account van 7,50€.... terwijl we wel 69,90€ kwijt zijn. En zowel Social Deal als Ivy Hair Nails & Wellness hebben dat geld gewoon ontvangen én bijgehouden. Als trouwe klant van Social Deal, zijn wij compleet gedegouteerd!Ondertussen staat dezelfde bon trouwens weer online, als 'binnenkort beschikbaar': https://www.socialdeal.be/deals/mechelen/yvi-hair-nails-en-wellness/voor-2-personen-pure-ontspanning-met-een-privesauna-arrangement-2-uur-inclusief-duomassage-20-min-lichaamspeeling-20-min-en-fles-cava-november-2015-leuven-mechelen/Ik raad iedereen af deze bon te kopen!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform