Terug

OPGELICHT : FORTUMO (kinguin)

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: Orange

30/04/2024

BesteEr werd op mijn factuur een extra kost 49,8 € aangerekend. Deze nemen jullie binnenkort met domiciliering van mijn rekening. Na inzage van mijn gedetailleerde factuur bleek dat te gaan om multimedia aankopen. Na telefonisch contact met jullie 5000 bleek dit te gaan voor aankopen via Fortuno bij kinquin. Deze firma is mij onbekend en alsnog geen gekende firma! Indien jullie zich ook niet verder kunnen verantwoorden, gelieve dit bedrag te schrappen of mijn geld terug te storten! Gewenst oplossingTerugbetaling of schrapping : € 49,80


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform