Terug

Opgelicht door zogezegde winnaar te zijn van een Lidl actie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: My Collections bv

30/04/2024

Geachte heer/mevrouwHierbij wil ik een formele klacht indienen met betrekking tot mijn klantnummer 385379 en factuurnummer 961472. Ik ben zeer verontwaardigd over de gang van zaken met betrekking tot een recente telefonische verkoopactie die resulteerde in een abonnement waar ik niet om heb gevraagd en niet van plan ben te behouden.Tijdens het telefoongesprek werd mij een aanbod gedaan voor de levering van nieuwe boxershorts. Echter, het was mij allesbehalve duidelijk dat dit aanbod eigenlijk een abonnement betrof, waarvoor ik periodiek zou moeten betalen. Ik voel mij misleid en ben ontevreden over de manier waarop dit is afgehandeld. Het was geenszins mijn bedoeling om een abonnement aan te gaan voor de levering van dergelijke producten.Ik wil benadrukken dat ik geen enkele kost zal betalen voor de huidige levering, gezien het gebrek aan duidelijkheid en mijn onbedoelde inschrijving op dit abonnement. Daarnaast verzoek ik om een gratis retourlabel, zodat ik de ontvangen producten kan retourneren zonder enige financiële consequenties voor mij.Het niet voldoen aan deze verzoeken zal mij dwingen om een klacht in te dienen bij het FOD Economie wegens ongeoorloofde verkooppraktijken en het niet naleven van consumentenrechten.Eveneens zal ik Test aankoop inschakelen indien u geen positief gevolg zou geven aan mijn verzoek. Bovendien wil ik expliciet verklaren dat ik geen enkel gevolg zal geven aan verdere zendingen of facturen met betrekking tot dit abonnement. Ik eis dat mijn gegevens onmiddellijk worden verwijderd uit uw systeem.Ik verzoek u vriendelijk om deze kwestie serieus te nemen en zo spoedig mogelijk actie te ondernemen om dit probleem op te lossen.Met vriendelijke groetMyriam Van Damme

Berichten (2)

My Collections bv

Naar: M. V.

30/04/2024

Geachte,Wij verwijzen naar uw onderstaande mail - code CPTBE02010427-05)Wij hebben het abonnement van Myriam Van Damme werd stopgezet.Hij/zij zal in de toekomst geen zendingen meer ontvangen.Wij annuleren factuur 961472Wij excuseren ons voor de loop van zaken. Wij hopen dat het probleem van Myriam Van Damme opgelost is en dat de klacht geannuleerd kan worden.Met vriendelijke groet,Bien à vous,My CollectionsKlantenserviceService ClientèleMy CollectionsGroeneweg 179320 ErembodegemT: 02 899 20 65E: service@mycollections.comIBAN: BE85363105668406 www.mycollections.nl www.mycollections.be www.mycollections.com

M. V.

Naar: My Collections bv

30/04/2024

BesteAlvast bedankt voor de snelle reactie. Dient u het toegestuurde boxer terug te hebben? Zo ja dan heb ik hiervoor wel een retourlabel nodig.GroetjesMyriam


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform