Omdat de voorziene installatie dec’19 door een fout van de technieker (vond het adres niet) pas na de kerstvakantie zou gebeuren, heb ik een “red” gsm-abonnement van €8 voor mijn zoon gevraagd, en daarbij een éénmalige kostenloze uitbreiding gevraagd qua data-volume, (hiervoor werd €20 aangerekend op de (aparte!) gsm-factuur, en weer gecrediteerd op de Trio-factuur(!)Dit was éénmalig, omdat scarlett de aansluit-datum niet had nageleefd, toch blijven ze dit elke maand aanrekenen...de compensatie voor hun fout is plots een rekening geworden van €35/maand, en protest hiertegen leidt alleen tot nog meer (rappel-)kosten...pure oplichterij!Scarlett gaat zeer strategisch te werk bij de facturatie bestellen kan overal en altijd, online, telefonisch,..geen inlog nodig.Maar als je MINDER wil, dat kan ineens NIET aan de telefoon, niet via de app of mail, en moet je gaan uitzoeken, een complexe inlog,..lukte niet, en intussen blijven de rekeningen komen, na een week €7,50 aanmaningskost, nog een week later €10..voor BEIDE facturen, dus €35/maand Echter, ondanks dit meerdere keren (telefonisch en via mail) opnieuw uit te leggen en vragen om enkel het Red abonnement van €8/mnd zoals in december aangevraagd, bleven de facturen komen, ik bestel iets van 8€, ga geen 35€ betalen, maar scarlett heeft alleen oor naar MEER aanrekenen, dus herinneringskosten +€7.50 en +€10, enz.Bovendien staat er op de facturen geen verwijzing naar WAT er aangerekend wordt, Trio en mobile komen door elkaar aan, altijd veel meer dan de resp. €40 en €8.Installatie zou ook gratis zijn, 100€ aangerekend.Op 7 maanden verwacht ik 48 x 7 = €336 + 50 voor tv-modem te moeten betalen.Het totaal is ruim €730 (Hiervan was reeds €544,65 betaald toen ik werd AFGESLOTEN!)Het wordt nog gekker een maand geleden ben ik gecontacteerd door een medewerker, en werd er een “commerciële geste” gedaan de rekening voor de gsm gehalveerd. Dit heb ik onmiddellijk betaald, maar die “geste” is blijkbaar weer een truc die betaling wordt verspreid afgeboekt, en die “kwijtschelding” is NIET gebeurd, zodat op alle sommen nog meer herinneringskosten kunnen worden gerekend (35€/maand)Frappant feit: hoewel de facturatie apart is, wordt voor de zogezegd onbetaalde gsm wél het internet mee afgesloten..het is dus samen of apart ifv wat hen opbrengt...geen internet/tv meer om me onder druk te zetten om iets een tweede keer te betalen+rappelkosten?! Dat is volgens de wet AFPERSING !Ik voel me OPGELICHT door Scarlet.Aangezien mijn werk afhangt van internet zal ik maar betalen, maar ik eis een rechtzetting in de vorm van creditering van-ALLE HERINNERINGSKOSTEN -ALLE ONTERECHT AANGEREKENDE BEDRAGEN mbt de gsm-De periodes dat ik onterecht zonder internet/tv/gsm ben gezet.Zoniet zeg alles op bij Scarlet, en zet ik deze klacht door naar de rechtbank.