Terug

Opgelicht door Orange GSM Insurance

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. B.

Naar: Orange Insurance

02/03/2023

Beste, op 16 augustus 2022 diende ik een schadeclaim in betreffende zware schade aan mijn Samsung s20 wegens een ongelukkig incident in de tuin.Ik kreeg doodleuk een mailtje terug dat de schadeclaim niet goedgekeurd werd wegens nalatigheid.Nochtans was dit ABSOLUUT geen nalatigheid maar een ongelukkig incident waar de weersomstandigheden op die moment ook een rol in speelde.Accidentïele schade zoals men dit dus noemt in het contract.Ik stuurde een mail terug met dezelfde woorden als hierboven en dat ik er helemaal niks van snapmaar helaas tot op heden blijft me het antwoord schuldig.ik voel me BESTOLEN en OPGELICHT!Ik betaal al jaren GSM Insurance en nu ik ze dus effectief eens nodig heb, laten ze me in de steek. En op welke manier dan nog!

Berichten (1)

Orange Insurance

Naar: J. B.

14/03/2023

Beste meneer BaeyensWe hebben uw klacht van 2 maart 2023 goed ontvangen en het dossier 2000007863 geanalyseerd.Tot onze spijt werd uw e-mail van 20 augustus niet beantwoord, waarvoor onze excuses.U verklaarde: Het toestel lag in het gras aan de fontein terwijl ik bezig was met de stenen op de fontein te plaatsen. Toen ik even wegging is er een betonnen blok vanop een hoogte van ong. 2,5m naar beneden geschoven en op de gsm gevallen. Met als gevolg dat ie helemaal aan diggelen is.Conform de algemene voorwaarden die u in bijlage terugvindt, kan deze aanvraag niet worden goedgekeurd. We baseren ons op onderstaand extract van artikel 1.8 Nalatigheid:1.8 Nalatigheid: De niet opzettelijke fout ten gevolge van een gebrek aan aandacht, waakzaamheid of zorg door de Verzekerde ten aanzien van het Verzekerd Toestel.Het feit dat het Verzekerd Toestel achtergelaten wordt op een plaats waar het niet beschermd is tegen elk voorzienbaar risico op valschade of beschadiging, het buiten achterlaten van het Verzekerd Toestel bij slechte weersomstandigheden of het achterlaten van het Verzekerd Toestel zonder rechtstreeks en ogenblikkelijk toezicht van de Verzekerde.De aanvraag kan niet worden goedgekeurd.Met vriendelijke groetenDries MalfetKlachtenbehandelingSPB Benelux BVBARoderveldlaan 3 2600 AntwerpenTel. +32 (0)3 221 51 24www.spb.be-FSMA 102042AVan: Orange Mobile Insurance claims@orangemobileinsurance.beVerzonden: Tuesday, 14 March 2023 08:24Aan: complaints complaints@spb.beOnderwerp: Fw: Klacht - Opgelicht door Orange GSM Insurance - (CPTBE01740278-01)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform