Beste meneer BaeyensWe hebben uw klacht van 2 maart 2023 goed ontvangen en het dossier 2000007863 geanalyseerd.Tot onze spijt werd uw e-mail van 20 augustus niet beantwoord, waarvoor onze excuses.U verklaarde: Het toestel lag in het gras aan de fontein terwijl ik bezig was met de stenen op de fontein te plaatsen. Toen ik even wegging is er een betonnen blok vanop een hoogte van ong. 2,5m naar beneden geschoven en op de gsm gevallen. Met als gevolg dat ie helemaal aan diggelen is.Conform de algemene voorwaarden die u in bijlage terugvindt, kan deze aanvraag niet worden goedgekeurd. We baseren ons op onderstaand extract van artikel 1.8 Nalatigheid:1.8 Nalatigheid: De niet opzettelijke fout ten gevolge van een gebrek aan aandacht, waakzaamheid of zorg door de Verzekerde ten aanzien van het Verzekerd Toestel.Het feit dat het Verzekerd Toestel achtergelaten wordt op een plaats waar het niet beschermd is tegen elk voorzienbaar risico op valschade of beschadiging, het buiten achterlaten van het Verzekerd Toestel bij slechte weersomstandigheden of het achterlaten van het Verzekerd Toestel zonder rechtstreeks en ogenblikkelijk toezicht van de Verzekerde.De aanvraag kan niet worden goedgekeurd.Met vriendelijke groetenDries MalfetKlachtenbehandelingSPB Benelux BVBARoderveldlaan 3 2600 AntwerpenTel. +32 (0)3 221 51 24www.spb.be-FSMA 102042AVan: Orange Mobile Insurance claims@orangemobileinsurance.beVerzonden: Tuesday, 14 March 2023 08:24Aan: complaints complaints@spb.beOnderwerp: Fw: Klacht - Opgelicht door Orange GSM Insurance - (CPTBE01740278-01)