Terug

opgelicht door medewerkers proximuswinkel

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

M. D.

Naar: Proximus

11/12/2025

Beste, Ik schrijf u ivm een klacht desomtrent een abonement dat me is aangesmeerd geweest door medewerkers in het Westland Shopping center en later Cora Shopping center, beide te Anderlecht. Lang verhaal kort, ik ben in september klant geworden bij jullie. Bij aanvang wou ik enkel internet, ik kijk geen en heb geen televisie. Bij beide winkels is me verteld dat ik een internet+tv pakket dien te nemen zodat ik via een promo van een gratis installatie kan genieten, ik diende enkel achteraf rond 1 december te bellen naar jullie klantendienst om het tv pakket te annuleren waarna ik het gevraagde internet kan blijven gebruiken en de installatiekosten kan ontwijken. Dit lijkt me nogal een twijfelachtig aanbod maar aangezien dit vanuit 2 winkels is aangeraden geweest, waarom niet? We zijn nu enkele maanden verder, ik heb verschillende dagen proberen bellen maar ik geraakte niet binnen. Aan de website heb ik ook geen hulp want ik weet niet exact welk product ik ben aangesmeerd geweest, ik kon me zelfs maar sinds enkele dagen geleden aanmelden, de afgelopen maanden had ik geen toegang (is voor gebeld geweest in oktober, valse hulp blijkbaar). Nu heb ik een mail ontvangen waarin staat dat ik 63.22 euro moet betalen voor tv, telefoon en internet. Ik weiger hiervoor te betalen, ik heb geen tv of vaste lijn, enkel internet (dat de helft van de tijd niet eens werkt...) Gelieve het nodige te doen om dit aan te passen en me een oplossing te bieden. Ik betaal geen installatiekosten voor een technieker die gedurende 15 minuten een modem in en uit het stopcontact komt trekken, zeker niet nadat jullie mederwerkers belooft hadden dat dit gratis was en ik betaal zeker niet voor een decorder die ik niet gewild heb en nooit ga gebruiken. Bedankt en hou op met sjoemeldeals te verkopen. Ik werk van maandag tot zaterdag, ik heb hier geen tijd voor.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform