Terug

Opgelicht door Celside

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: Celside Insurance

03/05/2023

BesteIk heb ik 2019 een verzekering afgesloten via telenet bij Sfam voor mijn Iphone.In maart 2023 ben ik langsgegaan bij Telenet omdat mijn GSM gebarsten was en wou gebruik maken van mijn verzekering.Toen kreeg ik de feedback dat zij niet meer samenwerken met Sfam en ik rechtstreeks contact met hen moest opnemen.Telefonisch heb ik alle info gekregen om mijn Iphone te versturen maar krijg sinds heden geen reactie meer terwijl zij reeds meer dan een maand in het bezit zijn van mijn GSM toestel. (op 31 maart bevestiging gekregen dat zij het toestel ontvangen hebben).Na meerdere pogingen krijg ik geen feedback meer en ben ik dus mijn Iphone 11 kwijt.Ik heb reeds een aangetekende brief gestuurd om het contract stop te zetten en het toestel bijgevolg terug te ontvangen.Ook hier komt geen reactie op.

Berichten (1)

Celside Insurance

Naar: M. V.

09/05/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform