Terug

Opgelicht door afe benelux / proximedia

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. G.

Naar: Proximedia

16/03/2021

Beste,Ik ben in 2019 een eigen zaak gestart, al snel kreeg ik telefoon van een medewerker van proximedia voor een website met zeer leuke voordelen. Ze kwamen dit gratis en vrijblijvend uitleggen als startende ondernemer is het natuurlijk leuk als er dingen worden voorgesteld die zogezegd u zaak beter gaan maken en nog is met leuke voordelen. Natuurlijk heb ik een afspraak gemaakt zoals al veel mensen dit hebben gedaan. Tijdens onze afspraak werd er direct gesproken over een contract en mijn website zal met dit contract altijd boven in Google staan en zeer goed vindbaar zijn alsook kreeg je er een gratis laptop bij, zeer makkelijk verkooptrucs waar ik ook ben ingetrapt. Ik was razend enthousiast eindelijk een website, enkele maanden later krijg ik telefoon dat ik toch niet goed vindbaar ben omdat ik zogezegd te veel trefwoorden heb op Google. Dus bij een 2de afspraak hebben ze mij een 2de contract laten teken hierdoor ging ik de beste vindbaarheid hebben die er was. (Nog steeds moest je heel veel intikken op Google voor mijn website te vinden) Ik vroeg hun toen ook om enkele dingen te wijzigen. Maanden gingen voorbij er werd maar niks gewijzigd dus nam ik terug contact op en sindsdien heb ik nooit meer iemand gezien. Mails en telefoons worden niet beantwoord. Vanaf dat moment wist ik ook dat ik eerder opgelicht was dan geholpen door dit bedrijf. Maandelijks kost mij deze oplichterij meer dan 500€, de recensie die ik geschreven heb op hun website wordt ook niet weergeven. Ik vind het zeer spijtig dat eerlijke mensen die het goed voor hebben met hun bedrijf door zo een bedrijven vaak kapot worden gemaakt.

Berichten (2)

Proximedia

Naar: D. G.

17/03/2021

Geachte heer Goffinghs,Hierbij bevestigen wij de ontvangst van uw klacht van 16 maart 2021 op Test-aankoop.Voor zover wij weten heeft u enkel contact opgenomen met onze klantendienst voor de wijziging van uw BTW-nummer. Wat dat betreft zijn wij nog in afwachting van een reactie op onze verschillende e-mails d.d. december 2020.Mocht u vragen hebben over uw contracten of over onze diensten, dan kunt u best rechtstreeks contact opnemen met onze klantendienst per mail op contact@afe-benelux.be of per telefoon op het nummer 02 346 02 26. Onze medewerkers staan tot uw dienst van maandag tot donderdag van 9u tot 18u en op vrijdag van 9u tot 16u.Alvast bedankt.Met vriendelijke groeten,NathalieMarketing Assistant

D. G.

Naar: Proximedia

17/03/2021

Beste,Ik heb meermaals contact met jullie opgenomen voor verschillende aanpassingen. Waar maanden nadien nog geen wijzigingen zijn gebeurd. Ik ben helaas iemand die werkt van smorgends tot savonds en zit niet elke dag naar de website te kijken. Ook voor de wijziging van mijn e-mailadres heb ik contact gehad hiervoor ging er iemand langskomen, deze persoon is langs geweest was een half uur vroeger dan afgesproken heeft me toen gebeld en had gezegd dat ik onderweg was. Toen hij thuis aankwam stond mijn camionet voor de deur en omdat er niemand opendeed was hij al vertrokken. Dit was helaas niet mijn werk camionet waar ik ondertussen mee onderweg was. Ik heb toen nog een sms gestuurd sindsdien geen reactie meer gekregen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform