Terug

Openstaande rekeningen betalen met saldo op account

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. B.

Naar: ZALANDO

05/09/2023

BesteIk deed vorige maand verschillende bestellingen met 'betaling achteraf' zoals ik wel vaker doe. Gezien ik vouchers ontvang / aankoop, laat ik steeds het openstaand bedrag betalen via het saldo die op mijn account staat. Dit gaf nog nooit problemen. Wanneer ik echter vraag om mijn huidige openstaande rekeningen (tbv een slordige €450) te vereffenen met mijn beschikbaar saldo op mijn account, blijkt dit opeens niet meer te kunnen. Deze optie werd 2 weken geleden geschrapt - zonder enig bericht naar klanten hieromtrent. Daarenboven bestond de optie wél nog bij het plaatsen van mijn bestelling. Had het over een klein bedrag gegaan, had ik dit zonder meer betaald en m'n saldo voor de toekomst gehouden. Maar dit bedrag loopt op, terwijl het volledig beschikbaar is in mijn Zalando tegoed.Is het geen optie om deze betaling nog te regelen via het tegoed dat op mijn account staat? Voor de toekomst wéét ik dan tenminste dat dit geen optie meer is...Vriendelijke groet


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform