Terug

Openstaande factuur anderhalf jaar na aankoop

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. B.

Naar: bol.com

07/05/2024

Beste,Hieronder vind u een tijdlijn van de bestelling en eveneens klacht omtrent een bestelling bij Bol.com:- 17 januari 2013 Boxspring besteld bij Bol.com. Dit zou binnen de twee weken worden geleverd. -1,5 maanden later... Leveringsdatum meerdere keren last-minute verschoven/uitgesteld. Meermaals gebeld met de klantendienst van Bol.com, zij hebben contact gehad met het samenwerkend bedrijf Beddenleeuw. Maar ik kreeg géén verdere concrete info.- Midden februari besluit ik na 1,5 maand op de grond te slapen de bestelling telefonisch te annuleren. Hiervan krijg ik ook een mail en het bedrag was terugbetaald binnen 5 werkdagen.- Een week later komen twee buitenlanders (die géén Nederlands of Engels spraken) het bed leveren. Ik heb dit proberen weigeren en de situatie proberen uitleggen, maar de transportdienst weigert de boxspring terug mee te nemen. - 1,5 jaar later krijg ik een dreigbrief van Beddenleeuw (ik heb bij Bol.com besteld, niet bij Beddenleeuw persoonlijk!) dat mijn achterstallige betaling van de boxspring binnen de 14 dagen moet betaald worden ofdat er anders een boete-clausule bij komt. Ik bel opnieuw naar de klantendienst van Bol.com, zij melden dat ze niet meer samenwerken met Beddenleeuw en weinig kunnen betekenen. - 3 en 7 mei 2024. Beddenleeuw reageert niet op mijn mails en telefoontjes. De klantendienst van Bol.com geven meermaals de boodschap dat ze niet veel kunnen betekenen in deze situatie. Terwijl ik het bed bij hén heb gekocht, niet bij Beddenleeuw! --> De boxspring is ondertussen in gebruik door mijn gezin. Dus ik begrijp dat ik hiervoor ga moeten betalen... Maar wanneer ik vraag voor een tegemoetkoming van Bol.com bieden zij een consumptie-/cadeaubon van 10€ aan! Mijn partner en ik hebben toen 1,5 maand op de grond geslapen, een telefoonrekening gehad van boven de 30€ door het proberen bellen naar Beddenleeuw. En nu word ik via brief bedreigd door Beddenleeuw... Ik vraag van Bol.com een tegemoetkoming van minstens 50€ (eventueel bij mijn volgende aankoop). Dit voor de emotionele stress, telefoonrekening destijds en het feit dat ik 1,5 maand op de grond heb geslapen. Ik zal mijn betaling in orde maken bij Beddenleeuw... Maar ik acht Bol.com wel verantwoordelijk! Ik heb besteld bij Bol.com, ik heb de boxspring geannuleerd bij Bol.com. Dan is er iets fout gelopen, want het bed is uiteindelijk wel geleverd geweest. En nu anderhalf jaar later kan de klantendienst van Bol.com mij niet helpen, terwijl ik bedreigd word.Hou me op de hoogte van het verdere verloop van mijn klacht.Bedankt

Berichten (3)

bol.com

Naar: T. B.

07/05/2024

Beste Talia,Bedankt voor je bericht. Het klantnummer dat hebt opgeschreven is onjuist. Graag ontvangen we een correct klantnummer of het bestelnummer. Zou je deze kunnen doorgeven?Met vriendelijke groet,Chantal van bol

T. B.

Naar: bol.com

07/05/2024

Beste Chantal,Hieronder mijn klantnummer en bestellingsnummer:Klantennummer : 3017428886Bestellingsnummer: 1549484297Groeten Talia Bogers

bol.com

Naar: T. B.

07/05/2024

Beste Talia,Bedankt voor het doorgeven van het bestelnummer. Ik heb de bestelling erbij gepakt en de kwestie bekeken. Erg spijtig om te vernemen dat de levering zo is verlopen. Dat is niet netjes!Op 10 februari is de bestelling geannuleerd waardoor je een terugbetaling hebt ontvangen. In dit geval kunnen wij om deze reden geen bemiddeling meer bieden. De koopovereenkomst is met de partner en niet met bol. Wij zijn hier geen partij in. Een compensatie kan je om deze reden vragen aan de verkoper.Met vriendelijke groet,Chantal van bol


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform