Terug

Openstaande facturen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. V.

Naar: Coyote System

02/04/2021

Beste, in 2019 heb ik een nieuwe bankkaart gekregen omdat mijn vervallen was, mijn coyote ging maandelijks van mijn kaart af ervoor. Vanaf die moment dus niet meer, mijn coyote is dan ook gestopt met werken (dacht dat het abonnement dan gestopt was aangezien deze niet meer werkte) blijkbaar is het abonnement blijven doorlopen. Dus nu 2 jaar later heb ik een openstaande rekening voor iets waarvan ik de dienst niet gekregen heb. Vanaf 1 maand niet te betalen stopt je coyote met werken volgens hun maar blijven ze wel elke maand aanrekenen? Nooit een brief of niets ontvangen thuis van hun. 1 keer 2 jaar geleden een mail ontvangen met openstaande factuur van €12 en daarna niets meer. En nu willen ze me niet helpen en zou ik over de €270 moeten betalen voor een dienst dat ik niet eens gekregen heb in die 2 jaar.. kan dit zomaar? Blijven aanrekenen elke maand zonder de dienst te geven?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform