Terug

Openstaande betaling?

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. D.

Naar: Be-Mobile

13/02/2021

Beste, bij gebruik van de parkeerapp 4411 krijg ik de melding dat mijn aanmelding om te parkeren geweigerd werd omdat er een openstaande rekening zou zijn. Dit lijkt me sterk omdat er toch betaald wordt via de gsm provider zodra je de sms verstuurt. Ik gebruik geen betaling via factuur. Ik heb hierover ook geen enkele info ontvangen. Jullie zijn ook zeer moeilijk te bereiken. Graag verduidelijking.

Berichten (1)

Be-Mobile

Naar: G. D.

15/02/2021

Beste Gert,Bedankt voor uw bericht.Momenteel maakt u gebruik van de betaalmethode TELCO (verrekening via je telecomfactuur) en staat uw account op non-actief wegens een verkeerde instelling van uw M-pay limiet.Dit is een limiet, bepaald door uw telecom operator, wat toelaat om berichten te versturen naar betalende nummers zoals 4411.Hierop kan 4411 helaas geen invloed uitoefenen.Door deze te lage limiet is uw laatste uitgevoerde parkeersessie blijven openstaan. (03.02.2021 )Via uw account op www.4411.be kan u uw betaalmethode simpelweg aanpassen naar enkele andere betaalmethodes:o SEPA: Na het ingeven van uw IBAN zal het openstaande bedrag maandelijks worden afgehouden van de gekoppelede bankrekening. Ook ontvang u maandelijks een gedetailleerd afschrift met alle parkeersessies van deze maand.o Kredietkaart: Na het ingeven van uw kredietkaartgegevens zal het openstaande bedrag maandelijks worden afgehouden van de gekoppelde kredietkaart. Ook ontvang u maandeijks een gedetailleerd afschrift met alle parkeersessies van deze maand.Indien u liever hebt dat uw betalingen blijven verlopen via uw telecom provider, raden we u aan om contact op te nemen met uw provider om de M-pay limiet te verhogen.We hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.Tot uw dienst,Bien à vous,Mustapha,4411 Helpdeskwww.4411.io078/05.4411


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform