Beste Gert,Bedankt voor uw bericht.Momenteel maakt u gebruik van de betaalmethode TELCO (verrekening via je telecomfactuur) en staat uw account op non-actief wegens een verkeerde instelling van uw M-pay limiet.Dit is een limiet, bepaald door uw telecom operator, wat toelaat om berichten te versturen naar betalende nummers zoals 4411.Hierop kan 4411 helaas geen invloed uitoefenen.Door deze te lage limiet is uw laatste uitgevoerde parkeersessie blijven openstaan. (03.02.2021 )Via uw account op www.4411.be kan u uw betaalmethode simpelweg aanpassen naar enkele andere betaalmethodes:o SEPA: Na het ingeven van uw IBAN zal het openstaande bedrag maandelijks worden afgehouden van de gekoppelede bankrekening. Ook ontvang u maandelijks een gedetailleerd afschrift met alle parkeersessies van deze maand.o Kredietkaart: Na het ingeven van uw kredietkaartgegevens zal het openstaande bedrag maandelijks worden afgehouden van de gekoppelde kredietkaart. Ook ontvang u maandeijks een gedetailleerd afschrift met alle parkeersessies van deze maand.Indien u liever hebt dat uw betalingen blijven verlopen via uw telecom provider, raden we u aan om contact op te nemen met uw provider om de M-pay limiet te verhogen.We hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.Tot uw dienst,Bien à vous,Mustapha,4411 Helpdeskwww.4411.io078/05.4411