Beste, Mijn moeder heeft een abonnement bij HLN (A1001918534). In juli en augustus'23 werd de domiciliëring 2 maal per maand aangeboden. Op 03/07/23 werd het bedrag van €38,95 afgetrokken van haar rekening, maar op 18/07/23 werd de betaling nogmaals aangeboden en die hebben we geweigerd. Op 03/08/23 werd opnieuw de betaling gebeurt van €38,95 en op 10/08/23 werd die nogmaals aangeboden en terug door ons geweigerd. Wij hadden intussen telefonisch contact opgenomen met HLN en er werd bevestigd dat ze met een nieuw systeem werken waardoor er ten onrechte dubbele betalingen gebeuren. Ik had de domiciliëring geblokkeerd bij haar bank, maar ik had september vergeten te deblokkeren, waardoor op 14/09/23 de betaling niet kon doorgaan. Onmiddellijk hebben we terug contact opgenomen met HLN en ze gingen een verzoek tot betaling sturen, maar wij kregen een verzoek om 2 maanden te betalen, nl. €77,90. We hebben dan via contactformulier de bewijzen van onze betalingen over 07-08/2023 doorgestuurd. tot op vandaag geen reactie gekregen, maar we ontvingen wel op 20/10/23 een mail dat haar abonnement geblokkeerd is wegens haar openstaand saldo van €77,90. Je geraakt bijna telefonisch niet binnen en krijg geen reactie op onze contactformulieren. Ik ben onmiddellijk bereid om het openstaand saldo van 09/2023, nl. €38,95 te betalen, maar niet voor 2 maanden. Ik vind het dan ook niet correct dat ze ons abonnement blokkeren terwijl de fout al vanaf 07/2023 bij hun diensten ligt.Vriendelijke groeten,Ingrid Bonte (dochter van Monique Beausaert)