Beste,Ik heb op 29/12/23 2 bestellingen bij zalando geplaatst. Helaas heb ik op 1 bestelling het foute bestelnummer vermeld. ik heb dit zowel via telefoon als via mail rechtgezet. Maar het lukt Zalando niet om dit recht te zetten na meerdere mails, met betalingsbewijzen en printscreens blijft Zalando dreigen met een incasso bureau.Ik weet niet meer hoe ik dit kan oplossen. Telefonisch geraken de medewerkers er ook niet uit. in de mails spreken ze van een openstaand bedrag van 33.98 euro op mijn account van zalando gaat het over 8 euro. ik weiger dit principieel te betalen. Er wordt gegoocheld met bedragen en met het openzetten van rekeningen. Er kan niemand nog volgen. Ik weet dat ik recht in mijn schoenen sta en alle openstaande bedragen heb betaald. ik heb hier ook de rekeningafschrift van verstuurd naar Zalando.Via mail en telefonisch ( telefoongesprek wordt telkens afgebroken) lukt het niet om meer duidelijkheid te krijgen