Terug

openen spaarrekening

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. T.

Naar: Me Direct

09/05/2020

Geachte heer, mevrouwIn 2019 vroeg ik online een spaarrekening aan op naam van mijn vrouw en mij. Ik diende een bepaalde procedure te doorlopen, wat wij volledig volbrachten, maar nog steeds is die rekening niet actief. Wij kunnen niets zien noch een handeling uitvoeren. Ondertussen schreven wij een brief, telefoneerden wij verschillende keren en per mail ... Tijdens ons laatste telefoontje, beloofde men ons het gestorte bedrag, €1000.00, terug te storten. Is het mogelijk alles in orde te maken zodat wij de rekening kunnen gebruiken? Zo niet, het geld terug te storten op onze rekening zodat wij een andere spaarbank kunnen zoeken.HoogachtendRonny Tessenaere

Berichten (1)

Me Direct

Naar: R. T.

19/05/2020

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform