Geachte mevrouw/heer,
Op 12 november ll maak ik een boeking via eDreams voor het huren van een wagen.
Hierin werd een volledig verzekering genomen op een kleine wagen. Ik ontvang het online document om verdere gegevens in te vullen zoals identiteitskaart en rijbewijs.
Na deze procedure te doorlopen werd me een bevestigingsmail gestuurd met hoe ik de sleutels via een keybox snel kon afhalen.
Ter plaatse aan de keybox lukte dit echter niet, en werd ik doorgestuurd naar het hoofdkantoor.
Daar werd ik op de hoogte gebracht dat er nog een bedrag van meer dan 20€ diende betaald te worden.
Na contact met uw kantoor in Ierland, na 32 min aan de lijn te hangen!! Was ik verplicht deze te betalen! Dit is onmogelijk als de sleutels kunnen afgehaald worden!! Ik ben meer dan een uur verloren met het wachten, heb 32 min naar Ierland gebeld uit Portugal, en ben vooral bedrogen door de onjuiste communicatie als consument: een boeking met taksen en alles volledig inbegrepen, waar de sleutels kunnen afgehaald worden, dan staat er geen kosten meer open!! Evenals de informatie dat ik een borg van 225€ moest betalen is onjuist. Ter plaatse bleek dit 282€ te zijn nogmaals een betaling van luchthaventax
Ik voel me opgelicht. Heden ben ik nog in Portugal, Ik kan nog geen totale raming van de extra’s maken die me onterecht aangerekend werden.
Ik vraag u daarom om binnen de 15 dagen
het bedrag van 20,26euro op mijn bankrekening te willen betalen. Kaart waarmee de boeking werd uitgevoerd.
Indien deze luchthaventaksen er een 2e keer afgaan, dan maak ik een nieuwe klacht op, dit is nog niet duidelijk vermits ik dit voertuig nog huur.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
Kopie voucher
Document extra kosten bij GOLDCAR
Document huur waar het normaal 225€ was en hier luchthavenkosten bijstaan en 282€ zijn!!