Terug

Opdringerig callcenter

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. C.

Naar: Bofrost Benelux

29/08/2017

BesteNa herhaaldelijke keren contact opgenomen te hebben met Bofrost met de melding dat ik niet meer wens dat de verkoper langskomt blijven zij mij toch contacteren. Iedere keer als ze bellen zeg ik dat ik geen klant meer ben en niet meer wens gecontacteerd te worden. Ook meld ik dit aan de verkoper wanneer deze toch langs komt. Ik blijf kaartjes ontvangen in mijn brievenbus waarop vermeld staat wanneer de verkoper langs komt. Vandaag, 29 augustus, is de maat na maanden geduld meer dan vol! Ik zat vandaag in een vergadering en werd belachelijk veel gebeld... zeer vervelend op zijn zachtst uitgedrukt. Wanneer ik na de vergadering uiteindelijk in staat was om de oproep te beantwoorden heb ik uitdrukkelijk nog eens gevraagd om te stoppen met bellen. Omdat deze vraag de vorige keren onbeantwoord bleef vroeg ik deze keer om een supervisor te spreken, waarna men gewoonweg inhaakte!

Berichten (1)

Bofrost Benelux

Naar: K. C.

30/08/2017

Beste Mevrouw Cauwels ,Onze oprechte excuses hiervoorWij ondernemen de nodige actie om dit asap te verhelpen.vriendelijke groetenbofrost* klantendienstcordialement,bofrost* service clientèle bofrost.beDeze e-mail bevat vertrouwelijke en/of wettelijk beschermde informatie. Indien uniet de juiste geadresseerde bent of deze e-mail per vergissing gekregen heeft, gelieve dan onmiddellijk de afzender te informeren en de e-mail te vernietigen. Niet toegestaan kopiëren of verspreiden van de inhoud van de e-mail is strikt verboden.This e-mail may contain confidential and/or privileged information. If you are not the intended recipient (or have received this e-mail in error) please notify the sender immediately and destroy this e-mail. Any unauthorized copying, disclosure or distribution of the material in this e-mail is strictly forbidden.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform