Beste, ik probeer sedert intussen twee weken vruchteloos de Samsung Galaxy Tab A8 LTE + booklet cover te bestellen aan de kortingprijs (zomerpromo) van € 129. Op de eindpagina,vlak voor de betaalpagina verschijnt steevast de prijs van € 309. Ik voerde daar reeds een aantal chatgesprekken (Whatsapp) over met uw medewerkers, eveneens meerdere telefoongesprekken (na ellenlange wachttijden bovendien) en bracht een bezoek aan de Telenetshop in de Steenstraat te Brugge. Overal bot gevangen - t.t.z. de webshop zou in orde gebracht worden zodat de korting wel kon toegekend worden, maar er gebeurt niets... Blijkbaar wordt ik dagen tot wekenlang met een kluitje in het riet gestuurd en van het kastje naar de muur. Ik wil die korting omdat ze aangekondigd staat op de website als ik inlog op 'Mijn Telenet'. Klantnummer is 26872535 (abonnement voor Manitobalaan 12 op naam van mijn echtgenoot). Langs deze weg nu dus de zoveelste poging om te krijgen wat Telenet belooft, maar blijkbaar niet van plan is te doen ...