Beste mevrouw Robijns,Geachte abonnee,Wij bevestigen de ontvangst van uw bericht via het klachtenplatform.Vooreerst wensen wij ons te verontschuldigen voor de manier waarop uw dossier behandeld werd. Dit werd doorgegeven aan de verantwoordelijke voor een opvolging en, indien nodig, worden de betrokken agenten hierover aangesproken en gecoacht.Bij nazicht van uw abonnement, stellen wij vast dat deze werd gestopt met ingang van april 2023.Wij zijn zo vrij geweest om dit terug actief te zetten en hebben het nodige gedaan zodat u de robot stofzuiger kan bestellen via het platform van onze partner.Eersaags zal u hiervoor van onze partner per mail een uitnodiging ontvangen om een account aan te maken op hun pagina giftin.be. Ongeveer een week na het aanmaken van uw account, krijgt u per mail de bevestiging dat uw punten staan geactiveerd en dat u uw stofzuiger of een heel ander geschenk kan uitkiezen.Twijfel niet om de klantendienst te contacteren als u problemen heeft met het activeren van uw account of als u vragen hebt over de geschenken. U kan hun bereiken op het nummer 078251005. Mailen kan via het contactformulier op hun webpagina.Wat betreft uw vraag over de lange wachttijden. Wij ontvangen op het ogenblik inderdaad heel veel aanvragen om informatie en/of voor een tussenkomst van onze diensten. We begrijpen dat dit zeer vervelend is en we doen ons best om iedereen die contact met ons opneemt zo snel mogelijk te helpen.Onze oprechte excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Abonnementendienst. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------CONFIDENTIALITY NOTICEThis message contains confidential information and is intended only for the use of the recipient.If you are not the intended recipient, please notify us immediately and delete this e-mail from your system.We ask you not to disclose or distribute the content of this e-mail to any other person.