Terug

op fraudeleuze wijze werd lidkaart aangesmeerd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. R.

Naar: Testaankoop

14/03/2023

KLACHT 1:Ik werd gecontacteerd via telefoon om lid te worden van testaankoop. Ik ging hier positief op in maar melde dat ik dezelfde dag een folder had ontvangen om lid te worden en dan een robotstofzuiger cadeau kreeg. De dame aan de andere van de lijn zei dat ze dat niet kon regelen maar ik moest een mail sturen en dan werd dat voor mij in orde gebracht. Ik schreef die mail dezelfde dag maar ontving nooit een antwoord.Een paar dagen later belde ik de abonnementendienst. Een vriendelijke dame zei me dat het verhaal van haar college niet klopte. Ik kon geen aanspraak maken op die stofzuiger.Zij deed dan volgend voorstel: ik vernietig uw abonnement en jij vraagt met die folder een nieuw abonnement aan zodoende dat je de stofzuiger ontvangt.Tot heden heb ik niets ontvangen en volgens mij werd het abonnement dat ik via telefoon heb aangegaan NIET geschrapt.IK ONDERHANDEL TOCH MET TESTAANKOOP, NIET??Zulke praktijken zijn toch niet eigen aan testaankoop....veronderstel ik.Ik zou dit graag opgelost zien!!!KLACHT 2Wanneer ik uw diensten controleer die ik volgens mijn abonnement kan raadplegen dien ik eindeloos aan de telefoon te hangen....en krijg niemand aan de lijn.Ik veronderstel dat jullie een commissie op de beldiensten ontvangen. Ik hoop dat ik verkeerd ben!!Besluit:Graag een oplossing voor de problemen.Met dank.

Berichten (3)

Testaankoop

Naar: H. R.

16/03/2023

Beste mevrouw Robijns,Geachte abonnee,Wij bevestigen de ontvangst van uw bericht via het klachtenplatform.Vooreerst wensen wij ons te verontschuldigen voor de manier waarop uw dossier behandeld werd. Dit werd doorgegeven aan de verantwoordelijke voor een opvolging en, indien nodig, worden de betrokken agenten hierover aangesproken en gecoacht.Bij nazicht van uw abonnement, stellen wij vast dat deze werd gestopt met ingang van april 2023.Wij zijn zo vrij geweest om dit terug actief te zetten en hebben het nodige gedaan zodat u de robot stofzuiger kan bestellen via het platform van onze partner.Eersaags zal u hiervoor van onze partner per mail een uitnodiging ontvangen om een account aan te maken op hun pagina giftin.be. Ongeveer een week na het aanmaken van uw account, krijgt u per mail de bevestiging dat uw punten staan geactiveerd en dat u uw stofzuiger of een heel ander geschenk kan uitkiezen.Twijfel niet om de klantendienst te contacteren als u problemen heeft met het activeren van uw account of als u vragen hebt over de geschenken. U kan hun bereiken op het nummer 078251005. Mailen kan via het contactformulier op hun webpagina.Wat betreft uw vraag over de lange wachttijden. Wij ontvangen op het ogenblik inderdaad heel veel aanvragen om informatie en/of voor een tussenkomst van onze diensten. We begrijpen dat dit zeer vervelend is en we doen ons best om iedereen die contact met ons opneemt zo snel mogelijk te helpen.Onze oprechte excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Abonnementendienst. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------CONFIDENTIALITY NOTICEThis message contains confidential information and is intended only for the use of the recipient.If you are not the intended recipient, please notify us immediately and delete this e-mail from your system.We ask you not to disclose or distribute the content of this e-mail to any other person.

H. R.

Naar: Testaankoop

14/04/2023

Nog steeds geen oplossingVerschillende malen medegedeeld dat oplossing nakend is maar geen enkele positieve reactieHoe kan een instelling zoals testaankoop haar klanten op zo een manier behandelen?Groeten,

Testaankoop

Naar: H. R.

14/04/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform