In begin 2021 ga ik als nieuwe klant een contract aan voor gas bij Lampiris via de website mijnenergie.beIk krijg hierbij een korting.-47% op de gasprijs- een éénmalige korting van 55€deze korting krijgt de code “JAN21TIP”Van Lampiris krijg ik dan een contract waarbij deze kortingen ook al worden doorgerekend in mijn voorschotten.In mijn eerste voorschotfactuur wordt heel duidelijk de berekening gemaakt met de korting heel duidelijk vermeld.In al mijn voorschotfacturen staat onderaan altijd vermeld JAN21TIP.Maar Lampiris wordt overgenomen door TotalEnergies waarbij ik een bericht krijg dat volledig het contract wordt overgenomen. Tarieven en kortingen.Op de nieuwe voorschotfacturen van Totalenergies staat ook mooi vermeld Uw korting is opgenomen in dit bedrag (JAN21TIP).Maar bij mijn eindfactuur in april 2022 loopt het mis.Ik krijg een eindfactuur waarbij de korting helemaal verdwenen is.Als ik dan de klantendienst bel, dan blijkt inderdaad dat ze vergeten zijn die korting door te voeren.Ik bel naar de klantendienst , ik chat met de klantendienst (ik heb de chats bewaard), ik email met de klantendienst.En altijd hetzelfde antwoord-inderdaad, de korting is verdwenen uit uw eindfactuur-uw hoeft nog niet te betalen, -we geven uw klacht door. -uw domiciliering wordt tegengehouden.-u hoeft nog niets te doenIk heb zelfs een email van de klantendienst waarbij ze mij dus bevestigen dat er iets mis is met mijn eindfactuur en dat ze een nieuwe eindfactuur zullen opstellen met de korting.En dat de verkeerde eindfactuur zal worden tegengehouden.Maar ik krijg nooit antwoord.Het enige wat ik nu wel krijg is een email en een brief waarin ze dreigen met een deurwaarder.Door het dreigen van een deurwaarder heb ik nu de beslissing genomen om ook Test Aankoop eens aan te spreken.In de hoop dat ik vlug een herziening krijg van mijn eindfactuur.