Terug

Oorverdovend luide vertoning

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. D.

Naar: KINEPOLIS GROUP

14/06/2022

Beste,Samen met 2 vrienden ging ik op 25/05 naar de kinepolis teBrussel voor Top Gun Maverick, Wij kozen voor de duurdere IMAX vertoning om de beste ervaring te genieten. Maar al vanaf het begin van de openingstitel bleek het geluid erg luid te staan. Tijdens elke actiescene, en dat waren er heel wat, waren wij alledrie genoodzaakt om met onze handen onze oren af te dekken teneinde ons gehoor te beschermen. Ook de passages met muziek waren vaak pijnlijk.In plaats van te genieten van de film waren we constant alert om onze oren af te schermen. Dit was daarom een van de slechtste bioscoopervaringen die ik ooit heb genoten. En dat lag niet aan de kwaliteit van de film zelf, maar aan de technische afstelling in de zaal, wat jullie verantwoordelijkheid is. Mijn vrienden zijn beider muzikant en ikzelf ben klankmonteur van beroep en liepen hier alledrie het risico op gehoorschade. Ik wil hierom een terugbetalingvragen van onze tickets. Dit lijkt me gezien de omstandigheden niet meer dan normaal.Ik nam reeds contact op met de klantendienst via de website, maar meer dan een standaard-antwoord (datum 30/05) heb ik niet mogen ontvangen. Ik heb vervolgens nogmaals geprobeerd in dialoog te gaan (datum 06/06), maar ik kreeg geen reactie meer. Ik hoor graag terug van jullie.Met vriendelijke groet,Pieter Deweirdt


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform