Terug

Oordoppen op maat

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. V.

Naar: Lapperre

25/07/2021

Beste,Op 05/12/19 ontving ik mijn oordoppen op maat. Kort daarop begon de coronacrisis. Ik blij dat ik mijn oordoppen had, zodanig dat ik goed zou kunnen slapen, daar ik 's nachts werk en mijn buren overdag.Bleek dat de oordoppen niet werkten naar behoren, de rechtse liet frequent geluid door. Waardoor mijn slaap dus niet was zoals het hoorde.Ik mailde 24/06/20 in een pauze van de corona naar mijn contactpersoon in de Brabantdam. Waar ik tot op nu toe geen enkel antwoord heb mogen ontvangen. Jammer dat zulk een bedrijf zijn beloftes niet kan houden.Met teleurgestelde groeten,Youri Verween

Berichten (1)

Y. V.

Naar: Lapperre

23/08/2021

Beste,Na een vrij arrogant antwoord, zal ik mijn klacht doorsturen naar de ziekenkas. Die weliswaar reclame maakt voor jullie diensten. Daarbij zal ik de vraag stellen om de voordelen naar andere aanbieders uit te breiden.Op de arrogante vraag waarom ik 6 maanden heb gewacht, is het duidelijke antwoord: "tijdens het begin van de coronacrisis, waren jullie telefonisch niet of moeilijk bereikbaar". Ook op mijn mail werd er niet geantwoord. Maar de fout ligt dan duidelijk bij de klant.Nazorg is duidelijk een niet voorzien woord bij jullie in de organisatie.Met teleurgestelde groeten,Youri Verween


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform