Hi Klachtenbox,We zouden graag horen wat je vond van onze klantenservice. Je kan deze beoordelen via volgende link:Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen?U kunt het volgende webadres naar uw browser kopieren en een beoordeling opgeven: s:support.apcoa.be/requests/75533/satisfaction/new/Fj6BzaCbeWgzAs9ZQovpvfksV?locale=1005Hieronder kan je nog een overzicht vinden van je laatste contact met ons:----------------------------------------------Lamia, 24 dec. 2021 17:02 CETGeachteIn Vilvoorde rijdt een scanwagen rond die controleert een eerste maal of men gestationeerd stond in deze blauwe zone op desbetreffende locatie met desbetreffende nummerplaat. Na 4 uur rijdt deze terug rond. Als de wagen nog steeds op dezelfde exacte locatie staat met dezelfde nummerplaat wordt men opgeschreven. Zelfs als de blauwe schijf voorlag, wordt er nog steeds gecontroleerd of de wagen er na 4 uur nog staat of verplaatst is (dit wordt digitaal nagekeken en kan via gps-gegevens exact nagekeken worden). Hier worden tevens dubbele foto's van genomen.Indien er op beide foto's met de verschillende uren werd geconstateerd dat de wagen op dezelfde plek stond na 4 uren (en gps-gegevens) wordt er een retributie uitgeschreven. Dit is volledig conform het parkeerretributiereglement van gemeente Vilvoorde. Het is verplicht in de blauwe zone om na 4 uren de wagen te verplaatsen. Indien men toch de foto's wenst op te vragen dient men de tekst in acht te nemen van de privacywetgeving die wij versturen bij het opvragen van de foto's (alhoewel de foto's geen effect zullen hebben op het niet moeten betalen van de retributie).Met vriendelijke groeten,**Lamia ** Servicedesk Medewerker APCOA PARKING Belgium nv Terbekehofdreef 64 2610 Wilrijk www.Apcoa.be '‹'‹Bij vragen over privacy, klik hier----------------------------------------------Klachtenbox, 18 dec. 2021 10:16 CET [OLO6OK-XLP3]   [OLO6OK-XLP3]