Ik kocht op 11 december 2021 een lichtslinger jute touw die geprijsd stond aan 2,99 euro bij Action te Lichtervelde. Er stonden 3 dozen van dit artikel mooi naast elkaar met de prijs van 2,99 euro er onder met ook als omschrijving lichtslinger jute touw. Een realistische prijs en een correcte omschrijving dus. Ik kwam thuis en zag dat er 5,95 euro werd aangerekend. Ik ging expres terug naar de winkel omdat ik 100% zeker was dat de prijs die ik betaalde niet juist was. De onvriendelijke verantwoordelijke van action Lichtervelde zei me dat de klanten de artikelen soms verplaatsen en die prijs dus niet correct was. Mochten de artikelen nog door elkaar gestaan hebben ging ik nog zeggen oké maar ze stonden mooi aangevuld in het rek. De prijs dat het moest zijn zat niet eens in de buurt van het artikel en ze nam vlug de prijsticketjes uit de schappen waardoor ik het niet meer kon bewijzen. Ze was erg onvriendelijk en de mensen aan de kassa begonnen allemaal te staren. Ik heb dan gewoon gezegd dat ik het niet correct vindt dat ze mij op deze manier aanspreekt en ik een mail ging sturen naar de klantendienst. Ze deed dan nog eens luidop haar beklag tegen een collega terwijl ik alles kon horen. Via mail kreeg ik dit antwoord: Wij hebben het onderzocht en gesproken met het filiaal. Zij geven aan dat het juiste bedrag voor de lichtslinger jute touw inderdaad €5.95 is en zij op 11 december in het filiaal bezig waren om diverse schappen te vullen en te wijzigen. Hierdoor heeft er waarschijnlijk een schapkaart gestaan met de prijs van een ander product met een (soortgelijke) zelfde naam. Helaas hebben wij niet de mogelijkheid om dit product bij u aan te bieden voor €2.99.Ik vind bovenstaande mail alles behalve correct. Als de prijs realistisch is en de omschrijving klopt dan moeten ze het artikel mee geven aan die prijs. Ze waren op het moment dat ik in de winkel was niet aan het werken aan die afdeling, alles stond op zijn plaats in de winkel. Ze hebben ook geen enkel woord gezegd over de onvriendelijke verkoopster, terwijl dit nog de grootste reden was waarom ik de klantendienst mailde. Allesbehalve klantvriendelijk dus bij Action!!