Terug

onvriendelijk en niet helpvriendelijk

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. P.

Naar: TotalEnergies

07/06/2023

Beste, ik Had bij TotalEnergie,(Lampiris), voor de energie kriesis en vast contract en ik betaal met een permanente opdracht. Nu zal ik verplicht worden om een variabel contract te nemen en wegens financiële problemen kan ik daar niet mee akkoord gaan omdat ik niet via verrassingen wil te kome staanZe zijn erg onvriendelijk, niet hulpvaardig en zeggen gewoon dat ze geen klachtendienst hebben, dit sinds hun nieuwe naam Totalenergie! Help aub, anders ga ik een andere leverancier moet zoeken en dan hoop ik dat jullie mij een goede leverancier kunnen aanbevelen, dank u Pepermans karina

Berichten (2)

TotalEnergies

Naar: K. P.

14/06/2023

DATA NOT AVAILABLE

K. P.

Naar: TotalEnergies

02/07/2023

Bij deze laat ik jullie weten dat ik zal overstappen naar een ander bedrijfHet verplichten tot een variabele kost is niet aan mij besteed


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform