Beste,
Ik kocht in november-december een nieuwe smartphone bij bol. Deze stond toen in promotie.
Bleek na een maand dat de 4G op dit toestel niet werkte. Dus stuurde ik het toestel terug.
Eerst bleek het toestel zoek bij de reparatiedienst van bol. Dan kregen wij bericht van bol dat het toestel niet te repareren valt.
Wij kregen het bedrag netjes terug gestort.
Toch zijn wij niet tevreden. Ik heb meer dan twee weken met mijn oud defect toestel moeten overbruggen.
Bovendien kan ik nu met het bedrag dat teruggestort is geen nieuw toestel meer aankopen.
Bovendien is de kans ook groot dat mijn accesoires die ik bijkocht (schermbeschermer en hoesje) niet compatibel zijn met mijn nieuw toestel.
Ik ging hiervoor in gesprek met medewerkers van bol. Deze konden mij niet helpen. Bovendien sloot één van de medewerkers vroegtijdig het gesprek af. Deze werkwijze is een groot als bol onwaardig.
Graag hadden wij toch een compensatie gehad voor de geleden ongemakken.
Met vriendelijke groet,
Lambert André