Terug

Onvrede reparatie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Herstelling

Klacht

M. P.

Naar: bol.com

08/02/2025

Beste, Ik kocht in november-december een nieuwe smartphone bij bol. Deze stond toen in promotie. Bleek na een maand dat de 4G op dit toestel niet werkte. Dus stuurde ik het toestel terug. Eerst bleek het toestel zoek bij de reparatiedienst van bol. Dan kregen wij bericht van bol dat het toestel niet te repareren valt. Wij kregen het bedrag netjes terug gestort. Toch zijn wij niet tevreden. Ik heb meer dan twee weken met mijn oud defect toestel moeten overbruggen. Bovendien kan ik nu met het bedrag dat teruggestort is geen nieuw toestel meer aankopen. Bovendien is de kans ook groot dat mijn accesoires die ik bijkocht (schermbeschermer en hoesje) niet compatibel zijn met mijn nieuw toestel. Ik ging hiervoor in gesprek met medewerkers van bol. Deze konden mij niet helpen. Bovendien sloot één van de medewerkers vroegtijdig het gesprek af. Deze werkwijze is een groot als bol onwaardig. Graag hadden wij toch een compensatie gehad voor de geleden ongemakken. Met vriendelijke groet, Lambert André

Berichten (3)

bol.com

Naar: M. P.

10/02/2025

Goedendag Marjolein, Bedankt voor je bericht. Graag ontvangen wij het bestelnummer. Zou je deze kunnen doorgeven? Met vriendelijke groet, Bol Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: zaterdag 8 februari 2025 08:45 Aan: webcare webcare@bol.com Onderwerp: Onvrede reparatie ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

M. P.

Naar: bol.com

10/02/2025

Beste Hier ons bestelnummer: A0000PAKM9 Met vriendelijke groet Marjolein Peetroons

bol.com

Naar: M. P.

11/02/2025

Goedendag Marjolein, Bedankt voor het doorgeven van het bestelnummer. We hebben de bestelling erbij kunnen pakken en zien dat de bestelling op een account is besteld met andere persoonsgegevens. We zullen de accounthouder contacteren. Met vriendelijke groet, Bol Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: maandag 10 februari 2025 19:45 Aan: webcare webcare@bol.com Onderwerp: Nieuw bericht van MARJOLEIN P ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform