Terug

Onvoltooide installatie & garantie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. V.

Naar: Cuisines Dovy

21/04/2022

Keuken besteld bij Dovy. Alles nagemeten, uitleg gekregen wat moest verbouwd worden voor de plaatsing. Verbouwingen werden gedaan... Maar dan begint het probleem en wordt met de dag groter!1. Levering… er ontbreekt een spoeltafel. Niet door mij gemerkt2. Plaatsing: er werd beloofd altijd een minimale werkende keuken te hebben. Niet dus. Plaatser vertrok wegens ontbrekend materiaal3. Plaatsing na 3 dagen “afgewerkt” door een boertige plaatser die gans ons huis aanziet als zijn werkplaats (veranda, keuken, living….) en klaagt dat we zijn spullen opzij zetten ’s avonds om de badkamer te kunnen bedtreden.4. Afwasmachine werkt niet (is ook nooit getest door de plaatser)5. Kast onder spoeltafel is niet afgewerktAfwasmachine kan door de leverancier pas binnen 2 weken worden hersteld (men weet zelfs niet of er iets moet hersteld worden of dat er een leiding gekneld zit, of de waterstop defect is). Zelf demonteren om dit na te gaan is onmogelijk zonder schade aan te richten. Om dit te laten nakijken door Dovy (of zijn plaatser moeten we.... geduld hebben en wachten (zaterdag vastgesteldn ondertussen is het donderdagavond, nog geen planning gezien). Er wordt beloofd zo spoedig mogelijk. Natuurlijk is alles relatief.Enige excuus van de klantendienst en de verkoper is dat zij er persoonlijk niets aan kunnen verhelpen. Zij schijnen niet te begrijpen dat wij er ook niks aan kunnen doen, maar wel het slachtoffer zijn.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform