Terug

onvolledige toestellen en facturatie hiervan

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. V.

Naar: Boels Rental

13/09/2023

Beste, De voorbije dagen heb ik vervelende ervaringen gehad met toestellen gehuurd via uw vestiging in Mechelen.Ik had thuis verstoppingen in de afvoer en wou deze zelf oplossen dmv van een toestel van jullie. Echter is dit niet goed gelopen: 6370014984: opgehaald op maandag vlak voor sluitingstijd.Het contract en de handleiding gingen me worden doorgemaild.De handleiding is niet doorgemaild, dus heb ik op internet gezocht en gevonden.Uit de verschillende versies bleek er een stuk te ontbreken.Ik heb het toestel dan ook onmiddellijk teruggebracht. Aanvankelijk wou men toch het huurbedrag aanrekenen, voor een toestel dat niet bruikbaar was, na enig aandringen is me dat dan toch niet aangerekend en zal ik de waarborg voor 100% terug krijgen. Omdat de klus nog niet geklaard was heb ik dan een alternatief toestel meegenomen.6370015005 Ik Heb de vraag gesteld of dit toestel wel volledig was, omdat op basis van de handleiding dit ik toen mee kreeg het leek dat er toch iets ontbrak dat ik zeker zou nodig hebben (kop voor leidingen met veel draaien en bochten).Er werd me gezegd dat het toestel wel degelijk volledig was. Thuis toen ik het wilde gebruiken bleek dat stuk inderdaad te ontbreken waardoor ik niets met het toestel was.Ik heb nu wel een poging gedaan en het lukte echt niet door het ontbrekende onderdeel.Ik heb dit toestel wederom terug gebracht.Deze keer wordt het huurgeld wel aangerekend voor een toestel dat niet bruikbaar is wegens een ontbrekend stuk.Het is toch niet mijn fout dat er iets ontbreekt? Ik heb het niet kunnen gebruiken en ik stond binnen het uur terug bij jullie.De reden die gegeven werd was dat ze voor dezelfde klant geen twee keer een huurbedrag kunnen wegschelden.Deze zelfde klant heeft wel op 24 uur tijd twee onvolledige toestellen ontvangen. Ik verwacht niet meer of minder dan dat ook voor het tweede toestel het huurbedrag worden gekrediteerd.Eigenlijk heb ik mi. Recht op meer, omwille van de ongemakken, verloren tijd en het twee maal over en weer rijden voor niets, maar dat zal ik maar laten vallen. Dus, graag een correcte afhandeling. Alvast bedankt voor uw hulp en begrip. Mvg, Dirk Van Dessel

Berichten (1)

Boels Rental

Naar: D. V.

14/09/2023

Goedemiddag,Bedankt voor de e-mail.Mijn collega's uit het filiaal hebben de klacht in behandeling genomen en laten zo snel als mogelijk iets weten aan de klant.Met vriendelijke groet,Cyrina Vinders, Customer Care Center BeneluxT 0900 - 0551 (NL)T 070 - 23 23 24 (BE)E info@boels.comCustomer Care Center BeneluxHoofdvestiging Sittard Dr. Nolenslaan 125Postbus 666 6130 AR Sittard--------------- Oorspronkelijk bericht ---------------Van: [klachtenbox@test-aankoop.be]Verzonden: 14-09-2023 11:53Aan: info@boels.comOnderwerp: Klacht - onvolledige toestellen en facturatie hiervan - (CPTBE01875029-19)DIRK VAN DESSEL heeft de klacht naar onze advocaten verstuurdReferentie van de klacht: CPTBE01875029-19Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen.Het is belangrijk te weten dat:- deze klacht ligt nu in handen van onze advocaat. Hij of zij zal een van de komende dagen contact met je opnemen.- alle communicatie tussen jou en je advocaat privé blijft, zelfs als de klacht openbaar is.- je hebt nog een laatste antwoordrecht op de consument. Als de klacht openbaar is, is je reactie zichtbaar op onze site.refToken: dc23afb5-563f-46bb-b3c9-3e24c5e75488De klacht vanDIRK VAN DESSEL


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform