Terug

onvolledige terugbetaling van geannuleerde vlucht

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: CheapTickets.be

20/09/2017

Wij hadden via Cheaptickets vliegtickets geboekt naar Barcelona (luchtvaartmaatschappij Vueling). Deze werd door Vueling geannuleerd en na de volledige procedure te hebben doorlopen voor terugbetaling blijkt dat de additionele kosten zoals annulatieverzekering en premium service pakket niet worden terug betaald. Ik betaalde 483,82€ voor de tickets en krijg slechts 387,50€ terugbetaald. Gezien wij om organisatorische redenen niet kunnen omboeken naar een andere datum en wij zelf ook niet gekozen hebben om de reis te annuleren verwacht ik wel een volledige terugbetaling. na vele mails blijft Cheaptickets herhalen dat dit niet mogelijk is.

Berichten (8)

CheapTickets.be

Naar: A. C.

21/09/2017

Mijn Reis Beste Veerle, De premium service pakket van 8,99 euro en annuleringsverzekering van 31,34euro worden niet gerestitueerd. Dit is omdat dit gelijk ingaat vanaf deboeking. Je hebt dus vanaf het moment van het boeken al gebruik gemaakt vandeze twee services. Daarom worden ze niet gerestitueerd.Met vriendelijke groet, CheapTickets.beklantenserviceTaina Je vraag: Klantenservice Bekijk onze veelgestelde vragen Telefoonnummer:070 359 005 (¤ 0.30 p/m)

A. C.

Naar: CheapTickets.be

21/09/2017

Beste,Waarom zit er dan nog 100€ verschil in.het betaalde bedrag en hetgeen ik terug krijg. 31,34€ + 8,99€ is volgens mij nog geen 100€

CheapTickets.be

Naar: A. C.

21/09/2017

DATA NOT AVAILABLE

A. C.

Naar: CheapTickets.be

04/10/2017

Beste,Kunt u me zeggen wanneer het bovenstaande bedrag zal worden overgeschreven.Mvg Veerle Dhondt

CheapTickets.be

Naar: A. C.

05/10/2017

DATA NOT AVAILABLE

A. C.

Naar: CheapTickets.be

09/10/2017

Beste, ik heb nog steeds niks ontvangen.Kun je dit nakijken aub?

CheapTickets.be

Naar: A. C.

10/10/2017

DATA NOT AVAILABLE

A. C.

Naar: CheapTickets.be

10/10/2017

Ik heb het niet over de bijkomende kosten. Ik heb het over de 443,48€ die jullie op 3/10zouden overgeschreven hebben. Staat nog steeds niet op mijn rekening.Gr.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform