BesteIk mocht nog geen antwoord ontvangen op mijn eerder geformuleerde klacht.Vriendelijke groetRebecca Van LaekeBesteOp 12 maart 2024 boekten we een reis naar Madrid, vlucht en hotel.Op 21 maart geven jullie een tijdswijziging van de vlucht aan waarmee we akkoord gaan.Op 8 april laten jullie ons weten dat onze vluchten geannuleerd zijn. Ik neem diezelfde dag via chat contact op met jullie en vraag om een alternatieve vlucht. Jullie beloven dit na te kijken en een mail met mogelijkheden te verzenden.We krijgen die avond al een mail terug dat jullie geen alternatief aan te bieden hebben en de reis zullen annuleren.Op 13 april neem ik zelf contact op via chat wanneer ik de terugbetaling mag verwachten. Jullie beloven te informeren per mail.Op 15 april stellen jullie voor om ofwel een deel terug te betalen via de oorspronkelijke betalingsweg of het volledige bedrag terug te krijgen via een voucher van jullie website.Gezien het verloop is er geen vertrouwen om nog met jullie te boeken en verkies ik een terugbetaling op mijn rekening. Echter, jullie weigeren het volledige bedrag terug te betalen. Ook weigeren jullie om het resterende bedrag als voucher te geven.De redenen die jullie aanhalen zijn wisselend. In het eerste chatcontact wordt de verantwoordelijkheid gelegd bij de vliegmaatschappij die annuleerde.In de 2e chat geven jullie aan dat de reden is omdat we met een korting geboekt hebben en we deze korting nu wel moeten betalen. Jullie hebben namelijk bij het boeken van deze reis een korting mee verkocht waarvoor we 110euro dienden te betalen en dan 160euro korting kregen op de reis + 70euro korting op een volgende reis.Deze 110euro weigeren jullie nu terug te betalen NOCH als voucher te geven ondanks dat het oorspronkelijke pakket waarmee we dit gekocht hebben, nl de reis naar Madrid, volledig door jullie toedoen is geannuleerd.Ik liet meermaals weten dat ik geenszins akkoord ben met jullie voorstellen. Ik wil het liefste mijn volledige bedrag teruggestort. Minimaal zou ik aanvaarden dat naast het teruggestorte bedrag, de 110euro als voucher wordt uitgeschreven. Wat op zich al een toegift zou zijn langs mijn kant aangezien er absoluut geen vertrouwen meer is in jullie als reisbureau.Jullie doen een koppelverkoop en annuleren eenzijdig 1 deel van de verkoop waardoor we het andere deel zouden moeten betalen waar we niets meer voor in de plaats krijgen. Dit lijkt me absoluut onwettig.Met de chatdienst kon er niet tot een akkoord gekomen worden, hun antwoorden zijn standaard en niet passend.Ik verwacht mijn geld terug en een passend antwoord.Gewenst oplossing:Terugbetaling: € 489,90