Terug

Onvolledige levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. V.

Naar: bol.com

27/02/2022

Ik bestelde op bol.com haarproducten, 3 x 2 stuks van elk product. Vrij snel werd één van de producten volledig geleverd samen met een tweede product dat niet volledig was. Hiervoor werd reeds een cadeaubon verkregen. Het derde product blijft echter achterwege het heeft de status dat het geleverd is door Bpost op 22/02/22. Een track en trace nummer is niet voorhanden zodat ik niet kan volgen waar mijn product. Bij bol.com vragen ze wat geduld maar het ziet er niet naar uit dat het product nog zal geleverd worden.

Berichten (2)

bol.com

Naar: P. V.

21/03/2022

Beste Patrick, Deze case is net bij ons toegekomen. Wilt u een vergoeding of wilt u de artikelen nog steeds ontvangen? Met vriendelijke groet, KappersOutlet.com Partner van bol.com -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Een partner van bol.com neemt contact met je op omdat je een vraag gesteld hebt via bol.com en/of een bestelling hebt geplaatst bij de partner. Een reactie op deze mail komt direct uit bij de partner. Komen jullie er samen niet uit? Neem dan contact op met de bol.com klantenservice. ---- Original Message ---- [:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden] [:test-aankoop.be/klagenrivacy]

bol.com

Naar: P. V.

01/04/2022

Beste Patrick, Uw bericht was inderdaad niet tot bij ons geraakt. Wij doen het nodige. Met vriendelijke groet, KappersOutlet.com Partner van bol.com -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Een partner van bol.com neemt contact met je op omdat je een vraag gesteld hebt via bol.com en/of een bestelling hebt geplaatst bij de partner. Een reactie op deze mail komt direct uit bij de partner. Komen jullie er samen niet uit? Neem dan contact op met de bol.com klantenservice. ---- Original Message ---- [:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden] [:test-aankoop.be/klagenrivacy]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform