Terug

Onvolledige levering zonder compensatie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. B.

Naar: Veepee

19/12/2022

Beste, ik bestelde en betaalde 6 x 6 pakjes koffiebonen Lavazza Qualità Oro bij Vente Privée / Veepee. Samen 36 stuks dus, en dit staat ook zo op de orderbevestiging. Er werden echter slechts 18 stuks geleverd, zonder uitleg.Ik contacteerde Veepee, en na enig aandringen ontving ik als antwoord: Ik heb helaas vervelend nieuws, want er is een foutje gemaakt met de titel. Er stond 6x 500 gram, maar dit had 3x500 gram moeten zijn en de ontbrekende koffie wordt dan ook niet nageleverd, waarvoor mijn welgemeende excuses. Als compensatie werd me een waardebon van 8 euro aangeboden, en vermeld dat ik de bestelling ook kan terugsturen.Aangezien de website van het bedrijf vermeldt dat er kortingen gegeven worden tot -70%, was het aannemelijk dat het vermelde aantal pakken koffie voor de opgegeven prijs correct was. Ik verwacht dan ook een correct compensatievoorstel van de Veepee. De ontbrekende pakken koffie hebben een waarde van 68,76 EUR. De voorgestelde waardebon van 8 EUR vind ik dus ruim onvoldoende.Bovendien wens ik de bestelling niet te annuleren. Wel liet ik Veepee weten dat indien zij willen terugkomen op de verkoop, ze de reeds geleverde koffiebonen bij mij mogen ophalen. Zelf heb ik geen auto en het pakket is te groot om met de fiets te vervoeren. Op mijn laatste reactie aan de leverancier ontving ik geen antwoord meer.

Berichten (1)

Veepee

Naar: F. B.

16/01/2023

Beste,De klant werd hierover gecontacteerd en een oplossing werd aangeboden.Vriendelijke groet,SophieOn Mon, Dec 19, 2022 at 8:52 PM


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform