Beste,Betreffende reserveringsnummer : 6370014946Op 1 augustus reserveerde ik een steiger met bovenbouw bij Uw firma (de medewerker was erg vriendelijk in tegenstelling tot de medewerker die de zaak verder heeft afgehandeld).Deze werd geleverd op 8 augustus rond de middag.Ikzelf was op het moment niet thuis maar mijn echtgenoot nam de goederen in ontvangst. Er werd geen uitleg gegeven (de persoon die de levering deed sprak geen Nederlands maar was Franstalig), de steiger en het platform (waarvan de veilgheids-keuringsdatum teven is vervallen op 01-02-2023) werden in mijn garage gelegd. Er werd een foto genomen door de chauffeur.Toen ik thuis kwam zag ik onmiddellijk dat het opbouwstuk niet was meegeleverd (ik probeerde Boels Mechelen te bellen maar kreeg geen antwoord)en de steiger erg vuil (verfresten, taperesten, betonresten, (dit laatste was niet de grootste maar is erg belangrijk voor het terugkrijgen van de waarborg) van mijn zorgen en ben ik naar Boels Mechelen gereden om dit op te halen (Uw medewerker was alles behalve behulpzaam en vertelde mij dat die niet op de bestelbon stond, initieel gaf hij zelfs een verkeerd stuk mee…).Op woensdag wilde ik beginnen aan de werken, en merkte ik op dat de wielen niet compleet waren, er ontbrak er namelijk één. Ik probeerde Boels Mechelen te bellen maar kreeg geen antwoord. Ik terug naar Boels Mechelen om een wiel te gaan halen. Met tegenzin werd er mij “een” wiel meegegeven, met veel gemompel dat het niet kon dat er wiel ontbrak… Thuisgekomen stelde ik vast dat het wiel dat mij is meegegeven geweest niet paste…(ik probeerde Boels Mechelen te bellen maar kreeg geen antwoord). Ik terug naar Mechelen gereden en weer werd er mij gezegd dat dit niet kom, dat het allemaal dezelfde wielen zijn, op mijn uiterste aandringen werd er een wiel van een andere steiger meegegeven. Na drie ritten vanuit Willebroek naar Mechelen kon ik eindelijk aan mijn werk beginnen (alles samen 60 km). Dacht ik, ik stelde op dat moment vast dat de veiligheid van het opbouwstuk niet tussen de staafjes van het veiligheidsslot paste, dat er dus geen veiligheid op het bovenstuk zat.Bij deze vraag ik U om een tegemoed-koming van de verloren tijd en de verplaatsingskosten van mijn ritten. Ik verwacht niet dat ik nog drie maal over en weer moet rijden indien ik betaal voor levering.Samengevat : • 3 maal heen en weer naar Mechelen om ontbrekende/ stukken op te halen• Erg vuil materiaal (verfresten, betonresten en taperesten• Een onbruikbare opbouw wegens geen veiligheidsslot• Vervallen datum op platform (keuringsdatum overschreden)• Geen keuringsdatum op het verhoogstukOndertussen :• Boels Mechelen onbereikbaar via telefoon• Erg onvriendelijke afhandeling van de fouten bij Boels MechelenVriendelijke groeten,Vital Van den Acker