Terug

onvolledige levering + gebrekkige communicatie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. K.

Naar: KEUKENS DE ABDIJ

21/06/2021

Beste, ik diende mijn keuken volledig te betalen alvorens er tot levering zou worden overgegaan. Na volledige betaling is de keuken onvolledig geleverd. Koelkast, vaatwasser en verlichting in de keuken ontbreken. Koelkast is bij deze temperaturen onmisbaar in de keuken. Na verscheidene keren pogingen tot telefonisch contact (er neemt niemand op na 10 minuten wachtmuziek) en diverse emails heb ik sinds 9 juni nog steeds niet vernomen wanneer er tot levering en plaatsing van de ontbrekende stukken wordt overgegaan. Antwoorden over levering en plaatsing blijven vaag en nutteloos. Als we meer weten, zullen we u contacteren. Wij zitten hier met een klein kindje thuis, hebben wel alles moeten betalen, maar zijn intussen niet in staat voeding op een deftige temperatuur te bewaren. Ik wil dus dringend een concrete datum waarop jullie de vaatwasser en de verlichting komen plaatsen en dit liefst nog voor het einde van deze maand ! Het is gewoon schandelijk hoe jullie met klanten omgaan door ze aan het lijntje te houden en niks ondernemen om oplossingen aan te bieden !

Berichten (1)

KEUKENS DE ABDIJ

Naar: G. K.

09/07/2021

Beste,In verband met deze klacht, deze is ongegrond.Wij begrijpen dat het voor onze klanten op deze moment moeilijk is om te begrijpen waarom de toestellen zo een lange levertermijn hebben.Er heerst op Europees vlak een schaarste met betrekking tot de elektrochips die aanwezig zijn in elke toestel.Indien u graag ons contactpersoon bij het merk van de toestellen eens zelf een telefoontje geeft om dit eens uit te leggen, dan geef ik u deze gerust door.Sommige klanten snappen dit, anderen weeral niet. Dit is overmacht wegens de gevolgen van de pandemie.Laat gerust weten of wij nog iets kunnen doen.Met positieve groeten,Elroy Van den BrandeKeukens De Abdij0474/78.58.91www.keukensdeabdij.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform