Terug

Onvolledige levering en installatie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: Cuisines Dovy

15/10/2020

Beste, drie weken geleden liet Dovy weten dat mijn keuken zou geleverd en geïnstalleerd worden. Datzelfde weekend breek ik dus mijn oude keuken uit. Een beetje in vertraging, maar niet heel erg, beginnen ze aan de installatie van mijn keuken. Na de eerste dag van installatie kom ik thuis en de installateur zegt dat ik eens moet bellen naar de contactpersoon want dat er geen kraan en kookvuur is geleverd. Wat ik dus ook doe. Het enige wat hij mij kan zeggen is dat de fabriek van de toestellen vertraging heeft en dat hij niet kan zeggen wanneer deze ter beschikking zullen zijn. Een tweede telefoon, van mij, was nodig om hen te vragen of er dan eventueel vervanging mogelijk zou kunnen zijn. Hun antwoord was dat ze naar vervanging gingen kijken als de levering van de oorspronkelijk toestellen te lang op zich lieten wachten. Maar wat is te lang? Ondertussen zijn we één week na de installatie, heb ik NIETS meer gehoord van Dovy, kan ik de contactpersoon ook niet meer bereiken en zit ik dus nog steeds zonder kraan en kookvuur, wat dus het meest essentiële is van een keuken. Dit kan toch niet? Wat ik dus niet begrijp is dat Dovy mijn keuken komt leveren en installeren, terwijl zij weten dat deze niet volledig is? Wat ik nog minder begrijp is dat ik telkens degene ben die contact moet opnemen met hen. Zij hebben mij uit hunzelf nog nooit gebeld of nog geen enkele keer een aanbod gedaan. Daarnaast zit ik dus nu al weken zonder keuken, terwijl Dovy toch pretendeert van een voortreffelijke werking te hebben, ze rekenen er ook genoeg voor aan. Dit zijn toch wel grove fouten en hier moet toch iets aan gedaan kunnen worden?

Berichten (1)

K. V.

Naar: Cuisines Dovy

02/11/2020

Beste, zes weken geleden liet Dovy weten dat mijn keuken zou geleverd en geïnstalleerd worden. Datzelfde weekend breek ik dus mijn oude keuken uit. Een beetje in vertraging, maar niet heel erg, beginnen ze aan de installatie van mijn keuken. Na de eerste dag van installatie kom ik thuis en de installateur zegt dat ik eens moet bellen naar de contactpersoon want dat er geen kraan en kookvuur is geleverd. Wat ik dus ook doe. Het enige wat hij mij kan zeggen is dat de fabriek van de toestellen vertraging heeft en dat hij niet kan zeggen wanneer deze ter beschikking zullen zijn. Een tweede telefoon, van mij, was nodig om hen te vragen of er dan eventueel vervanging mogelijk zou kunnen zijn. Hun antwoord was dat ze naar vervanging gingen kijken als de levering van de oorspronkelijk toestellen te lang op zich lieten wachten. Maar wat is te lang? Ondertussen zijn we één week na de installatie, heb ik NIETS meer gehoord van Dovy, kan ik de contactpersoon ook niet meer bereiken en zit ik dus nog steeds zonder kraan en kookvuur, wat dus het meest essentiële is van een keuken. Dit kan toch niet? Wat ik dus niet begrijp is dat Dovy mijn keuken komt leveren en installeren, terwijl zij weten dat deze niet volledig is? Wat ik nog minder begrijp is dat ik telkens degene ben die contact moet opnemen met hen. Zij hebben mij uit hunzelf nog nooit gebeld of nog geen enkele keer een aanbod gedaan. Daarnaast zit ik dus nu al weken zonder keuken, terwijl Dovy toch pretendeert van een voortreffelijke werking te hebben, ze rekenen er ook genoeg voor aan. Dit zijn toch wel grove fouten en hier moet toch iets aan gedaan kunnen worden?Gewenst oplossing:Herziening van de factuurSchadevergoedingVervanging


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform