Beste,Bij aanvraag van een offerte van onze kant naar jullie toe, was er een afspraak gemaakt om 19 u. Na het wachten van een half u en er niemand kwam opdagen, had ik jullie gecontacteerd, om alsnog de bevestiging te krijgen of er iemand zou langskomen.De verkoper was te laat en wij kregen iemand anders aan de lijn om een online offerte op te stellen maar dit werkt niet voor ons (was ook heel opdringerig). Maar zouden een compensatie krijgen omdat de afspraak naar jullie kant toe niet was nagekomen. Die dag verscheen Matthias Vanholme alsnog aan de deur maar een uur te laat (om 20 u). De korting voor het te laat opdagen, werd niet aan ons toegekend. Punt 1.Onze installatie werd destijds geïnstalleerd door jullie verkoper Matthias Vanholme. Normaal gebeurt dit door een technieker van jullie. Dit is punt 2.Ons was door hem beloofd dat de eerste 4 maanden wij een korting gingen krijgen op ons maandelijks facturatie bedrag omdat hij klanten aan ons account ging toevoegen die wij zouden hebben aangebracht. NIET DUS!. Punt 3.Ook beloofde hij ons een rookmelder te plaatsen die wij tot dusver niet gekregen hebben. Punt 4.Hij zou ook materiaal bij ons geplaatst hebben dat hij illegaal verkregen heeft. Punt 5.Onze installatie werd niet volledig afgewerkt door hem en na veel aandringen per telefoon, e-mails, SMS'en naar hemzelf (zonder reactie) en bellen naar jullie bleek dat hij niet meer voor jullie werkte. Punt 6.Blijkt na onderzoek van onze kant dat alle magneetcontacten op de ramen en garagedeur niet blijken te registreren omdat er geen batterijen in zitten !????! Pure bedrog van installateur in dit geval jullie verkoper. Ik houd jullie verantwoordelijk als er bij ons wordt ingebroken omdat onze installatie door Matthias Vanholme niet correct werd uitgevoerd en wij ervan uitgaan dat wij correct beveiligd zijn. NIET DUS! Punt 7.Na telefonisch contact over deze vaststelling met jullie bureau, en na aandringen van ons, is er een technieker (13/07/2023) gekomen die de vaststelling heeft komen doen (Jens Van De Weyer). Hij zou jullie een mail gestuurd hebben over zijn bevindingen en vertelde ons dat jullie ons zouden contacteren over deze situatie. NIET DUS! Punt 8.Wij hebben na een week, omdat wij zelf niks van jullie gehoord hadden, zelf contact opgenomen, en wederom afgewimpeld. Men zou een ticketje loggen om ons probleem op te lossen. Waarna ik geëist had om mij diezelfde dag terug te bellen. NIKS GEHOORD! Punt 9.Vandaag hebben we wederom zelf contact opgenomen en gaat er op 31/07/2023 een technieker langskomen om hopelijk het probleem op te lossen.Ik hoop van harte voor jullie dat het probleem opgelost wordt anders ga ik verdere stappen ondernemen. Wij gaan ook niet opdraaien voor de kosten die deze hele affaire met zich meebrengt. Het systeem moet werken zoals wij het verwachten of u mag alles komen halen en ons tot de laatste cent terugbetalen!Gelieve nota te nemen van het feit dat ik onze domiciliëring voor de betaling van de facturen voorlopig heb stopgezet tot alle problemen zijn opgelost.Mvg,Vicky